די גיי לחתונה השוואת מחירים

צרו קשר

עמידה בתקציב הארגון של החתונה חשובה מאוד לבני הזוג, גם על מנת לשמור כסף כדי להתחיל את החיים שאחרי החתונה וגם כדי לשלם באמת מה שמגיע לכל אחד ולא ליפול למרמה מצד אחד מאנשי המקצוע שמזמינים לאירוע. מחיר די ג'יי לחתונה משתנה לא רק בהתאם לריאות עיניו של כל די ג'יי וכיצד הוא מעריך את עצמו ואת העבודה שלו, אלא גם בהתאם לכמה גורמים נוספים. נפרט עליהם כעת.

מדוע לא כדאי לשכור די ג'יי זול מדי?

תקליטנים צעירים וחסרי ניסיון יציעו לכם הצעות מחיר זולות ביחס לשוק (ואפילו באופן משמעותי) זאת כדי למשוך אתכם כלקוחות. מלבד חוסר ניסיון ייתכן והם פשוט מחזיקים בציוד פחות מקצועי או שהם עצמם פחות מקצועיים. אם אתם רוצים לתת להם הזדמנות תוכלו לכל הפחות לשמוע אותם מנגנים באירוע מסוים ו/או אפילו לעשות לכם הופעה קצרה של כמה דקות באולפן שלהם. די ג'יי מנוסה ומקצועי לא רק מחזיק בציוד מתקדם ואיכותי אלא גם ידע לסחוף ולהתנהל עם קהלים שונים.

מהו טווח המחירים לדי ג'יי לחתונה ומה נחשב טוב?

טווח המחירים נע בין אלפיים שקלים לעשרת אלפים שקלים בדרך כלל. ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר, זאת מלבד העובדה שכל דיג'יי מעריך את עצמו בצורה אחרת. תקליטנים בעלי ניסיון רב יותר יתנו לכם הצעות מחיר גבוהות יותר בדרך כלל, אולם אין זה אומר שתקליטן צעיר או כזה שיציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית יותר הוא בהכרח ינגן פחות טוב. בכל מקרה כדאי להתרשם מהעבודה טרם הבחירה. הצעה ממוצעת בסביבות ה5-6 אלף שח תוודא שאתם שוכרים תקליטן איכותי.

שימו לב למועד החתונה:

בדיוק כמו שירותים המושפעים במחיר בהתאם לעונות השנה, כך גם המחיר לדי ג'יי לחתונה משתנה בקיץ ויכול לעלות בעוד 1000-2000 ₪ נוספים על אותה הצעת מחיר אילו הייתה בחורף. אין ספק כי עונת החתונות בקיץ יקר יותר מכל הבחינות.

השוואת מחירים ודרכים נוספות למציאת מחירים זולים יותר:

יש מספר דרכים להוזיל את מחיר התקליטן. ראשית תוכלו לבצע השוואת מחירים. בכל הנוגע לשירותי די ג'יי לחתונה השוואת מחירים היא קריטית כי הפערים בין הצעות המחיר יכולים להיות משמעותיים מאוד. השוואת מחירים דרך האתר שלנו סמפל די ג'יי יכול לחסוך לכם כסף רב וזמן לבדיקת המחירים מכמה מקורות שונים.

בנוסף, ניתן להוזיל מחירים על ידי הזמנת חבילת שירותים גדולה יותר במקום אחד. לדוגמה: כאשר אתם מזמינים תקליטן המשתף פעולה עם גן האירועים שבו תארחו את האירוע שלכם, או עם צלם שאתם שוכרים את שירותיו ולהיפך. אל תסתפקו בשירותים מוזלים מדי כיוון שאלה עשויים לעלות לכם ביוקר. אתם רוצים לשכור דיג'יי מקצועי במחיר סביר שיכול לעמוד בדרישות שלכם ולתת לכם את הביטחון שהוא יכניס את כולם לאווירה.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן