בר יוגורט לאירועים

צרו קשר

עבור כולנו יש רגעים בחיים שהם מרגשים ומשמחים מעבר לימים הרגילים ולכן אנחנו מארגנים לעצמנו אירועים גדולים ומלאים באנשים שאנחנו אוהבים. חתונות, בר מצוות, בת מצוות, ברית מילה, ימי הולדת, ימי נישואין, אירועים עסקיים, אירועים חברתיים, אירועי השקה ועוד הם אירועים שאנחנו משקיעים בהם ממיטב היצירתיות והמקוריות שלנו ואנחנו לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

בר יוגורט לאירועים זו הדרך המושלמת להכניס טעם שונה, טעם אחר, טעם מצוין לאירוע הקרוב שלכם ולהנעים את זמנם של האורחים שלכם. יוגורט הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על הישראלים, בשנים האחרונות הוא נכנס לתודעה הרבה יותר ובכל פינה אפשר לראות יוגורטיה חדשה שנפתחת בעקבות הביקוש אשר הולך וגדל. עכשיו אתם יכולים להביא את היוגורט גם לאירוע שלכם ולסדר לאורחים שלכם פינוק אמיתי כדי שהם ישמחו להיזכר באירוע שלכם כל פעם מחדש.

 

יוגורטיה לאירועים – עם כל הפירות וכל הפינוקים

יוגורטיה לאירועים מסדרת לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן, הם יכולים ליהנות מהמאכל הטעים והמרענן בכל שלב של האירוע החל מקבלת הפנים ועד הרגעים האחרונים שלפני החזרה הביתה. לכל אחד יש את הטעם האישי שלו ואת המרכיבים שהוא אוהב להוסיף ובזכות בר יוגורט לאירועים מושקע ומלא כל טוב כל אורח יוכל להוסיף ליוגורט שלו בדיוק את מה שהוא אוהב.

סוכריות, שוקולד שחור, שוקולד לבן, פירות, סירופ מייל, אגוזים, שקדים וכל הפינוקים האחרים כבר מחכים לאורחים באירוע שלכם- לכל אחד יש את התוספות שהוא לא מוכן לוותר עליהם ובזכותכם כל אורח וכל אורחת יוכלו ליהנות בדיוק ממה שהם אוהבים.

 

בר יוגורט – גם טעים, גם בריא

לכולנו חשוב לשמור על גזרה חטובה ולשמור על תזונה בריאה, אבל באירועים אנחנו נוטים להגזים ולאכול הרבה יותר ממה שאנחנו אוכלים בדרך כלל. גם סוג המזון שאנחנו אוכלים באירועים אינו תואם לרוב את המאכלים שאנו אוכלים ביום יום וזה כולל בין היתר גם הרבה מאוד מתוקים. בר יוגורט הוא למעשה פתרון מושלם עבור אלו שרוצים ליהנות מטעם נפלא אבל גם מעוניינים לשמור על תזונה בריאה ולאכול רק מאכלים מזינים.

יוגורט מכינים במכונת גלידה מיוחדת אבל בניגוד לגלידה שכולנו מכירים, את היוגורט מכינים עם הרבה פחות קלוריות והרבה יותר בריאות. הטעם מסתבר לא נפגע ואפילו משתבח וההבדל הגדול הוא שהאורחים שלכם לא ירגישו רע לאחר מכן כי הם אוכלים בריא וגם נהנים מהטעם. אם בכל זאת האורחים שלכם ירצו לחטוא קצת ולהוסיף שוקולד או סירופ מייפל זה בסדר, וזה בוודאי הרבה יותר טוב מעוגות משמינות או בצקים משמינים.

האירוע הקרוב שלכם בוודאי חשוב לכם מאוד, על מנת להפוך אותו לבלתי נשכח גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם בחרו בבר יוגורט ולא תצטערו.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן