די ג'יי לאירועים קטנים

צרו קשר

די ג'יי באירוע שלכם הוא MUST את זה כולם יודעים. אך מה קורה לגבי אירועים קטנים? האם בכל אירוע קטן יש דיג'יי? האם אפילו למסיבה בבית כדאי להזמין די ג'יי? אם כן אז כמה הוא עולה לי ומה באמת הוא תורם לי? יש הרבה שאלות אך תשובה אחת ברורה והיא שאתם חייבים די ג'יי באירוע שלכם ולא משנה מה סדר הגודל שלו והיכן הוא מתקיים!

DJ לאירועים קטנים

כך תהפכו את האירוע הקטן שלכם לאירוע בלתי נשכח:

באירועים גדולים עם הרבה מאוד אנשים יש אנרגיות רבות, תפאורה יותר מושקעת, מכונות עשן, מוסיקה רועשת וכל אלה מכניסים לאווירה וגורמים לכך שהמקום יהיה מפוצץ באנרגיות מחשמלות שמכניסות כל אורח חדש לאווירה במהירות. כאשר מדובר במסיבה קטנה עם מעט אנשים ואפילו במקום צנוע יותר (אפילו אם אתם מארחים אותה בביתכם למשל), הרי שהאנרגיות יהיו פחות גבוהות וכדי להעלות אותן ולגרום לאנשים להתרגש, ליהנות ולהרגיש נינוחים כדאי שיהיה תקליטן באירוע שלכם, גם אם הוא קטן.

יתרונות הזמנה של תקליטן למסיבה בבית:

תקליטן למסיבה בבית הנו שירות ייחודי שלא כל אחד מסכים לו. אנשים רבים מחפשים לקצץ בהוצאות ארגון המסיבה או אומרים לעצמם שהם יוכלו לדאוג למוסיקה ברקע וזה יהיה תחליף ראוי. כאשר אתם באים בגישה הזו, אין פלא שהמסיבה שלכם לא תהיה מוצלחת ומרגשת כפי שהייתה יכולה להיות בעזרת תקליטן איכותי בבית שלכם. התקליטן לא רק ידאג למוסיקה ברקע בכל שלבי הערב, אלא גם להלהיב אתכם ולגרום גם לביישנים שביניכם לזוז.

כמה עולה תקליטן לאירוע קטן?

תקליטן לאירוע קטן ייקח פחות כסף מאשר באירוע גדול. עם זאת יש להתחשב לא רק בעבודה אלא גם במיקום האירוע שלכם והמרחק ממרכז הפעילות של אותו תקליטן. כמו כן, ניתן להוזיל עלויות על ידי ביצוע השוואת מחירים באינטרנט או שכירה של תקליטן באתר שלנו סמפל די ג'יי. לתקליטנים מסוימים יש שירותים משלימים נוספים לאירוע לדוגמה: צילום אירועים. כאשר אלה מקושרים אל צלם מקצועי ומקדמים אחד את השני בתמורה להנחה עבור הלקוח, דבר שיוצר WIN WIN לכולם.

כיצד נבחר תקליטן לאירוע הקטן שלנו?

ככל שהאירוע קטן ואינטימי יותר כך גדלה החשיבות של בחירת תקליטן איכותי ומקצועי יותר, כי הוא יתפוס במה מרכזית יותר בכל הקשור לאטרקציות באירוע. התקליטן יהיה אטרקציה בפני עצמה וידאג להפעיל, להרקיד ולהזיז אתכם לאורך הערב כולו עד כדי כך שלא תצטרכו לחשוב או לשים לב לדברים אחרים. בחירת התקליטן לאירוע צריכה להיעשות בקפידה. בדקו את תיק העבודות של התקליטן, כמה וותק וניסיון יש לו בתחום וכן את הצעת המחיר שלו בהתאם להצעות מחיר אחרות. שימו לב כי הצעת מחיר זולה מדי לא בהכרח תעשה לכם טוב כיוון שתקליטנים שנותנים הצעות מחיר מוזלות יותר הם אלה בדרך כלל הפחות מקצועיים או הפחות מנוסים בתחום.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן