המדריך המלא לבחירת תקליטן לאירוע החתונה של הזוג הטרי

צרו קשר

תסכימו איתנו שאין כמו מוזיקה איכותית וטובה, על מנת להפיח חיים בכל אירוע ובפרט באירועים גדולים כמו חתונות. מוזיקה עושה שמח לכולם וגורמת לאורחים לזוז ולרקוד. אז איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים את המוזיקה המתאימה לאירוע החתונה ובעיקר את מי שישמיע אותה? המשיכו בקריאת המאמר.

המלצות

חשוב מאוד שתפנו למספר תקליטנים שקיבלתם עליהם המלצות דרך חברים, משפחה וכמו כן מגולשים שהשאירו חוות דעת באתרים הקשורים לתכנון וארגון של חתונות וכמו כן בקבוצות בפייסבוק. יתרה מזאת, דרך נוספת ומומלצת היא לקחת כרטיס ביקור מתקליטן שהיה באירוע שהוזמנתם אליו ונהנתם מהמוזיקה שלו.

לפני שאתם יוצאים לפגישות עם התקליטנים שבחרתם לבדוק, כדאי שתערכו איתם שיחת טלפון מקדימה. כך תוכלו לבדוק שהם פנויים בתאריך האירוע שלכם וכמו כן תוכלו לקבל סדר גדול של המחיר שתצטרכו לשלם עבור השירות שלהם ולבדוק שהוא אכן תואם את התקציב שהגדרתם לעצמכם. חשוב מאוד שמלבד בדיקות הקשורות לפרמטרים כמו זמינות ומחיר השירות, תציינו גם איפה ייערך האירוע. האם יהיה זה אירוע חתונה בטבע או אירוע סטנדרטי של חתונה באולם או גן אירועים (פרמטר זה מאוד, שכן התקליטן יוכל להיערך מבחינה לוגיסטית בצורה הטובה ביותר). ברגע שיש לכם את כל התשובות, אז תוכלו להחליט אם להמשיך לפגישה עם התקליטן או לוותר ולבדוק את התקליטן הבא.

הפגישה

אם בחרתם להמשיך לפגישה עם התקליטן, תפקידו יהיה להקשיב לכם וכמו כן לקלוט את סגנון המוזיקה המתאים לכם. אתם לא צריכים להיות מומחים בתחום המוזיקה אבל כן חשוב שיהיו לכם סגנונות או שירים שאהבתם מסגנונות מסוימים. כך תוכלו לכוון אותו למוזיקה המתאימה. התקליטן בהתאם לסגנון שלכם, ייתן לכם מספר דוגמאות מוזיקליות. דרך הדוגמאות הללו, הוא צריך להצליח לקלוט את הסגנון או הסגנונות שלכם. כך אגב תדעו שאכן נפלתם על תקליטן שהינו מקצועי ושיש לו ניסיון בתחום.

כימיה

הדבר נכון לכל פגישה עם בעל מקצוע. ברגע שיש לכם חיבור אישי עם איש המקצוע, אז תבינו שהתהליך יכול להיות פשוט, נוח ולהתנהל בצורה הנכונה ביותר. כך כמובן גם לגבי התקליטן שבחרתם. הוא צריך להיות אדם שיסתכל עליכם בגובה העיניים ויבין אתכם ומה אתם רוצים שיהיה באירוע שלכם. אם קיבלתם תחושה שאתם במרכז ושאתם מקבלים את תשומת הלב הראויה, אז הדבר רק יכול לבוא לטובתכם ויכול להעיד שבחרתם תקליטן מתאים.

שורה תחתונה

ככל שתקדימו לתכנן את אירוע החתונה שלכם מכל הבחינות – מבחירת האולם, גן האירוע או מקום בטבע וכמו כן תבחרו את הבגדים המתאימים, הקייטרינג הנכון והתקליטן שינגן את המוזיקה באירוע שלכם – אתם תהיו הרבה פחות לחוצים ותדעו שאתם מגיעים לאירוע שלכם בצורה נינוחה ושהוא יהיה מושלם וכמו שחלמתם.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן