לא תאמינו מה הדבר הכי חשוב באירגון מסיבת הבת מצווה אחרי בחירת תקליטן

צרו קשר

כולם יודעים שתקליטן וסגנון המוזיקה שמתנגן באירוע משפיעים על הצלחת האירוע, אז אחרי שבחרתם את התקליטן שינגן אצלכם בבת מצווה אנו נפרט לכם בכתבה הבאה מה יהפוך את מסיבת הבת- מצווה של בתכם לאירוע בלתי נשכח שהיא תזכור כל החיים.

זהו לא סוד שמסיבות בת מצווה הפכו בשנים האחרונות להפקות ענק ולמוצר פופולרי, אין ילדת בת מצווה שלא רוצה אירוע מושקע ומהמהם, אז מה יהפוך את האירוע של בתכם לאירוע שכזה ?  

בכתבה הבאה אנחנו נחשוף בפניכם את כל הפרטים שיהפכו את האירוע שלכם לה-אירוע!

הפרט הכי חשוב מבחינתכם הוא נסיכת האירוע ולנסיכה צריכים להתייחס  בהתאם. לנסיכה יש שמלה מעוצבת, תסרוקת ייחודית ואיפור עדין שמבליט את החן והופכת אותה מילדה לנערה.

מה מיוחד כל כך בשמלת בת מצווה?  שמלת בת מצווה היא לא סתם שמלה זו שמלה שמעניקה לילדה תחושת בטחון,  שמלת בת מצווה גורמת לילדה להרגיש שהיא במרכז העניינים. השמלה צריכה להיות איכותית ונוחה. ככל שהקווים של השמלה ייחודיים ונקיים כך ההופעה תראה מרשימה יותר.

שמלות בת מצווה מגיעות בשלל גזרות שונות וסגנונות שונים, משמלה קלאסית ועדינה ועד שמלה מפוארת ועשירה וכמובן שהשמלות מגיעות במגוון צבעים שונים.

לאחר שבחרנו שמלה, נתאים תסרוקת מתאימה להשלמת המראה הכולל של ההופעה

תסרוקות בת מצווה  הן חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שנבחר לאירוע. ישנן אינספור של תסרוקות בת מצווה מעוצבות וייחודיות, כל נערה והתסרוקת שמתאימה לאופי שלה ולמבנה פניה הייחודי.

חשוב שהתסרוקת תעשה ע"י איש מקצוע בצורה יסודית אשר ישתמש במידת הצורך בתכשירי שיער איכותיים שישמרו את התסרוקת עד לסיום האירוע.

הנושא האחרון חביב והכי כיפי לטעמנו שאנחנו רוצים לדבר עליו בכתבה שלנו הוא האיפור לקראת האירוע שישלים ויתן את הטא'ץ הסופי. ביום הזה ילדת הבת מצווה הופכת מילדה לנערה ואיפור עדין הוא משהו סימלי שמציין זאת.

סגנון האיפור, כמו השיער, צריך להיראות עדין וטבעי, ורצוי גם שידגיש את תווי הפנים, אך יעשה זאת בצורה נעימה וקלילה. האיפור העדין יחשב ביני רבים כמחמיא והולם. אם אתם נעזרים בשירותיה של מאפרת מקצועית דרשו ממנה לצמצם את יסודות הפאונדיישן, את כמויות הסומק שהיא מורגלת להשתמש בהן לאיפור לאירועים, ואת איפור העיניים הבסיסי.

האיפור והשיער צריכים לשוות לנערת המצווה מראה מטופח ונסיכתי, ועם זאת תמים ומלא נעורים. איפור ערב בולט יהיה מוגזם ולכן יש להימנע מסגנון איפור כבד.

אתם בטח שואלים את עצמכם איפה נמצא את כל זה , בסידרה הראשונה של כתבה זו אנחנו נמליץ לכם על מקומות שבהם תוכלו למצוא שמלות בת מצווה, תסרוקות מעוצבות מאפרות מקצועיות והכל במקום אחד!

המקום הראשון אנחנו רוצים להמליץ לכם עליו בחום הוא:

סטודיו בת-מצווש

סטודיו בת מצווש הוא מותג ייחודי לשמלות בת מצווה ושמלות לאירועים של פעם בחיים. החנות מתמחה בתחום ההלבשה לבת מצווה – כשמדובר על בחירת שמלה לבת מצווה סטודיו בת מצווש הוא המקום הנכון! בת מצווש מציגה מבחר שמלות בת מצווה מעוצבות וייחודיות. בסטודיו שמלות בת מצווה בגזרות שונות וסגנונות שונים, משמלה קלאסית ועדינה עד לשמלה מפוארת ועשירה. תוכלו למצוא מגוון של שמלות בסגנונות שונים כך שכל ילדה תוכל למצוא את שמלת חלומותיה שתתאים לטעמה האישי.

בנוסף, בסטודיו תוכלו להתפנק ביום כיף וליהנות מתסרוקת בת מצווה בהתאמה אישית, איפור עדין ומריחת לק מאחד מאנשי הצוות המקצועיים של סטודיו בת מצווש עם ניסיון עשיר של שנים בתחום.

הדבר שהכי אהבנו בסטודיו בת- מצווש שהוא מרכז תחתיו את כן הנושאים שהזכרנו בכתבה ואין צורך להתרוצץ ולבזבז זמן יקר בין חנויות, המגוון הוא עצום והתרשמנו מאיכות ונוחות השמלות הצוות היה מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך

מומלץ בחום !

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן