להקה לקבלת פנים ודיג'יי – כך תארגנו את האירוע המושלם

צרו קשר

כל מי שמארגן אירוע יודע שהיום יש המון אפשרויות ואטרקציות שונות שמתיימרות להרים את האירוע שלך לרמה הבאה.
אבל בין כל האפשרויות הרבות אפשר להיאבד בקלות ובסופו של דבר – אפשר להתבלבל וליצור אירוע שהוא פשוט טו מאצ'.
במקום לבחור בהמון אופציות שונות ולירות לכל הכיוונים, עדיף שתתמקדו ותחשבו טוב טוב מה באמת הכרחי לאירוע שלכם, ועל מה אפשר לוותר.
אירוע טוב כיום הוא לא רק אירוע שמשקיעים בו הרבה כסף וזמן, אלא בעיקר אירוע שמתוכנן נכון, אירוע שיש לו טון ברור וסגור על איזה סוג אירוע הוא.
אם אתם שואלים מה העיקרון לארגון של אירוע עם אווירה מנצחת, שיספק לכל האורחים חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, התשובה היא ללא ספק התמקדות בדברים החשובים באמת.
תשקיעו את האנרגיה, הכסף והזמן שלכם בדברים שיעשו את האימפקט הכי גדול (אימפקט=השפעה) ותראו איך האירוע שלכם הופך להיות אירוע מדוייק ומוצלח.
וכשמדובר באירועים מדוייקים, מוזיקה היא ללא ספק מרכיב חשוב וקריטי.
השילוב שמנצח באירועים בכל פעם מחדש, הוא להקה לקבלת פנים ודיג'יי שגם דואג להרים לכם מסיבה בהמשך הערב.
עם להקה לקבלת פנים ודיג'יי לאירועים תוכלו לשלוט באווירה, ברמות האנרגיה של האירוע ולהכתיב את הקצב בצורה הכי טובה שיש.

איך לשלב בין להקה לבין דיג'יי בקבלת הפנים

אנשים רבים מקובעים על המחשבה שבאירוע שלהם זה חייב להיות או דיג'יי או להקה, ולא גם וגם.
אין בסיס לטענה הזו, ואין סיבה שלא תביאו את שניהם – להפך, זה מאפשר לכם ליצור אירוע דינמי, מעניין ואטרקטיבי יותר.
צורה מעולה לשלב בין להקה לקבלת פנים ודיג'יי בקבלת הפנים, היא להתחיל את האירוע עם קצת מוזיקה רגועה שנותנת לכולם להיכנס לעניינים בצורה נוחה ונעימה.

האורחים יהיו מפוזרים, יש זמן למינגלינג וקצת שיחות חולין בזמן הדרינקים הראשונים, ובינתיים הדיג'יי יכול לקבוע את הטון של האירוע וליצור את האווירה שאתם רוצים שתהיה.
לאחר שכבר רוב האורחים מגיעים, תגיע להקה לקבלת פנים שלכם ותיתן הופעה חיה שתעלה את רמות האנרגיה.
זה באמת לא משנה איזה סגנון מוזיקה הלהקה תנגן, בין אם זה יהיה רוקנרול, ג'אז או קלאסיקות ישראליות – מוזיקה חיה תופסת את תשומת הלב שלנו ותמיד מרימה את האווירה.
דבר נוסף שהופעה של להקה בקבלת הפנים לאחר שלב ההגעה של האורחים תאפשר לכם, היא לאסוף את כל האורחים למוקד מרכזי אחד שבו תתרחש ההופעה.
לאחר ההופעה, כולם נמצאים באותו המקום והפוקוס שלהם מופנה לאותו האזור, וקל מאוד להתחיל את החלקים הפורמליים יותר של האירוע.
זו גם דרך קלילה לשנות את האווירה של קבלת הפנים, שהיא יותר אווירה של מסיבת קוקטיילים מאשר של אירוע חגיגי, לאווירה של החתונה.

המוזיקה תלווה אתכם לכל אורך האירוע

ברגע שהבאתם להקה לאירוע שלכם, זה כבר ממש לא סיפור לסגור איתם שגם ינגנו את השיר האהוב עליכם בחופה או בזמן הריקוד הראשון שלכם. בעזרת הלהקה תוכלו שוב לרכז את תשומת הלב של כל האורחים למקום אחד ולדאוג שלאף אחד לא ישעמם ושכולם ישמרו על רמות אנרגיה גבוהות. אחרי החופה, אחרי שכולם אכלו ושתו כמה משקאות ואחרי הריקוד הראשון שלכם כבעל ואישה, הדיג'יי יתחיל לקחת את המושכות לידיים שלו. בחרו בדיג'יי בינוני – והאירוע שלכם יהיה בינוני.
קחו דיג'יי איכותי ומקצועי – והאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח.
דיג'יי טוב יכול להפוך את החתונה שלכם למסיבה שאף אחד לא ישכח בזמן הקרוב, ולזוגות רבים המסיבה הזו היא החלק הכי מהנה באירוע. עם דיג'יי מוצלח, תוכלו להרים גם את הדודות הכי עייפות שלכם מהכיסא אחרי סטייק אנטריקוט שמן ועסיסי – וזה לגמרי שווה הכל.

כשמארגנים אירוע, אתם צריכים לבחור בדברים שיתנו הכי הרבה ערך לאירוע שלכם, ובמקום ללכת על המון אטרקציות קטנות ולא משמעותיות – התמקדו בכמה מופעים איכותיים ומקצועיים, כי הם יעשו את כל ההבדל.
אל תתפשרו על האירוע שלכם – שכרו דיג'יי מסמפל דיג'יי ולהקה לקבלת פנים מ – SPS ותתכוננו לכך שכל החברים שלכם יקנאו באירוע שלכם.

למידע נוסף על אולפני SPS היכנסו לדף הבית:
https://www.sps-productions.co.il

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן