צלם ותקליטן לחתונה

צרו קשר

כל מי שהתחתן אי פעם יודע עד כמה זה בלתי פשוט לארגן אירוע כמו חתונה. יש צורך לארגן דברים רבים כל כך: לעצב הזמנות, לבחור שמלת כלה ולהזמין אולם חתונות. אך מבין הדברים הראשונים שיש לעשות הוא לבחור צלם חתונה ותקליטן לחתונה. כי מצד אחד אתם מעוניינים לתעד ולזכור את הרגעים המופלאים שלכם לנצח, ומצד שני אתם רוצים לאפשר לאורחים שלכם ליהנות כמו שצריך.

דרכו של צלם

בחירת צלם חתונה הכרחית מעין כמותה, שכן זהו האדם שיתעד עבורכם את כל המתרחש באירוע המרגש ביותר שלכם. משום כך, כאשר בוחרים צלם מקצועי, חשוב לוודא שהוא בקיא בכל סוגי הצילום – וידאו, סטילס ועוד. כמו כן, במקרים רבים ניתן לבחור חבילות צילום המוזילות את ההוצאות על החתונה. כך למשל, בחבילה אחת אפשר למצוא תמונות סטילס, עריכת קליפים ועוד. מעבר לכך, ישנם צלמים אשר עוסקים בצילומי זוגות מקצועיים – לפני או אחרי החתונה. זוהי ההזדמנות שלכם להשתחרר מול המצלמה ולחוות את הרגעים המאושרים יחד כחתן וכלה או כזוג נשוי.

דרכו של תקליטן

התקליטן הוא הצלע המשלימה את הצלם. הוא איש המקצוע שתורם לתמונות האיכותיות המופקות באירוע. תקליטן מקצועי נפגש עם בני הזוג לפני החתונה ובוחר עמם בקפידה את השירים שהם מעוניינים להשמיע. לפני החתונה הוא מכין פלייליסט וכמובן את כל הציוד הדרוש לו כדי להשמיע את השירים. במהלך החתונה עצמה מקפיץ התקליטן את כל האורחים ומספק להם הנאה צרופה. כמו כן, התקליטן הוא באיזשהו מקום המארגן של האירוע. הוא מזמין את האורחים לרקוד, וגם נותן להם לנוח ולנפוש מעט תוך שהוא מזמין אותם להתכבד מן הקייטרינג.

טובים השניים

צלם חתונה ותקליטן עובדים יחד כדי להעניק לזוג את האירוע המיוחד ביותר. התקליטן מקפיץ את האורחים, והצלם מצלם אותם, תוך שהוא מפיק תמונות בלתי נשכחות. משום כך, בכל אירוע מיוחד חשוב לשלב בין השניים. ישנם צלמים ותקליטנים אשר עובדים תוך שיתוף פעולה מרבי, ואילו האחרים נפגשים בפעם הראשונה באירוע הזוגי המדובר. באמצעות שיתוף פעולה ייחודי ואיכותי, נוצרות לא אחת תמונות סלואו מרהיבות של בני הזוג, או תמונות שובבות של אורחים הקופצים אל על לצלילי המנגינה.

אטרקציות לחתונה

בנוסף לתקליטן והצלם, בשנים האחרונות רווחות אטרקציות שונות לחתונה. בני זוג המעוניינים להפתיע את האורחים שלהם, מזמינים במיוחד מפריחי יונים או דוכנים מעוצבים לאולם האירועים כמו דוכן מעוצב של שוקולד.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן