שירים לקליפ חתונה

צרו קשר

ההתרגשות סביב האירוע הגדול ההולך ומתקרב רבה. כבר עבר לא מעט זמן מן היום שבו הוא כרע ברך והיא אמרה "כן", ועכשיו עסוקים בני הזוג בהכנות בלתי פוסקות לקראת האירוע הגדול שהם. הם עורכים רשימת מוזמנים ארוכה, בוחרים את הבגדים המתאימים לאירוע, הולכים לטעימות קייטרינג ובוחרים אולם לטעמם. אך לב החתונה הוא כמובן בחירת תקליטן לחתונה אשר יודע להנחות את האירוע ולהנעים את זמנם של כל המוזמנים.

שירים למצגת חתונה – חומר טוב לקליפ מנצח

בשנים האחרונות נהוג לערוך קליפים לחתונה. ואכן, קליפ לחתונה הוא תיעוד מרגש של הרגעים היפים המשותפים לחתן, לכלה ולכל המוזמנים. תקליטן לחתונה מסייע לזוג להפיק את הקליפ ולבחור את השירים המתאימים. לעתים הוא נתקל בזוג החלטי אשר יודע אילו שירים הוא מעוניין לכלול, ולפעמים מעוניינים בני הזוג לשמוע דעה נוספת של איש מקצוע. אלה רק כמה דוגמאות לסוגי השירים שניתן לכלול בקליפ:
  • שירים קצביים – מתאימים לזוגות אנרגטיים אשר אוהבים לבלוט. הקליפ יכול לכלול את הזוג ואת חבריהם כשהם רוקדים במרץ רב או מבצעים פעולות ססגוניות של פעם בחיים.
  • שירים שקטים – מתאימים לזוגות רגועים יותר הנחבאים אל הכלים. זוגות שבדרך כלל אינם אוהבים להצטלם או להופיע, אך עדיין אינם יכולים לוותר על קליפ לחתונה אשר ינציח את אהבתם.
  • מיקס שירים – שירים לקליפ חתונה יכולים להיות מגוונים. תקליטן מקצועי לחתונה יודע לעשות את המיקס הנכון ולהתאים כל שיר לסיטואציה שלו – שיר קצבי לקליפ ריקודים, או שיר אטי המציג את בני הזוג ברגעים הרומנטיים.

שירי חתונה קצביים – עוברים לריקודים

תקליטן לחתונה אינו בוחר שירים לקליפ בלבד, אלא דואג להקפיץ את כולם באירוע שאיש לא יישכח. לאחר שנבחרו השירים הרצויים על ידי בני הזוג, דואג התקליטן להתאים את המוסיקה לקצב החוגגים. הוא "קורא" את הקהל ויודע מתי נכון יותר לשים ברקע שיר קצבי ומתי רגוע. חברת תותח המוסיקה מגיעה לאירוע המיוחד שלכם כדי לחגוג ביחד אתכם. כאן תוכלו לקבל שירות איכותי במחירים הוגנים ומשתלמים, יחס אישי ותקליטן אנרגטי אשר ינחה את האירוע לאורך כל הדרך. כמו כן, התקליטן המקצועי מגיע לאירועים בכל הארץ.

הנה מגוון שירים מומלצים למצגת:

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן