שירים למצגת בר מצווה

צרו קשר

כולנו יודעים שאירוע בר מצווה הוא אירוע מיוחד ומרגש המיועד לציין את הפיכתו של החוגג הצעיר מילד לנער. רגע לפני שהוא נפרד מהילדות, מבקשת המשפחה לציין את האירוע הגדול באמצעות חגיגה מפוארת בתוך אולם אירועים, גן אירועים או כל מקום מפואר אחר. תקליטן לבר מצווה הוא בגדר חובה באירוע זה, בייחוד אם מדובר בתקליטן אשר מתאים את השירים למצגת בר מצווה.

מצגת לאירוע כמו בר מצווה יכולה לשדרג את האירוע ומעניקה לו ערך מוסף. התאמת שירים למצגת בר מצווה חשובה מאין כמותה, שכן היא מאפשרת לאורחים לעשות סיכום ביניים קטן על חייו הפוריים של הנער. מצגת טיפוסית כוללת תמונות מרהיבות מילדותו של הנער ועד הגעתו לגיל מצוות. אלה רק כמה דוגמאות לתמונות המרהיבות וכיצד התקליטן מתאים את השירים למצגת:

  • תמונות מגיל ינקות – תמונה אחת או שתיים המציגות את הנער בצעירותו. תמונה כזו עלולה להביך מעט את הנער המתבגר. במקרה זה יבחר התקליטן שיר מקפיץ ומשמח.
  • תמונות מעניינות – אלה יכולות להיות תמונות מעניינות מחייו של הנער דוגמת תמונה שבה הוא רוכב על סוס או אופניים, תמונה משתופת עם כלבו האהוב או תמונה המציגה כיצד הוא משחק כדורגל. לתמונה זו יכול התקליטן להתאים מוסיקה פעילה וקצבית.
  • תמונות עם חברים – ללא ספק, התמונות המשפיעות ביותר במצגת אשר יכולות לגרור תגובות קולניות מצד החברים הרואים את עצמם מוצגים לעיני כול על גבי מסך גדול ובאולם מפואר. סביר להניח שהתקליטן יבחר במקרה זה במוסיקה מקפיצה ו"מגניבה".
  • תמונות עם המשפחה – על פי רוב, מדובר בתמונות סולידיות יותר עם ההורים או האחים. המוסיקה המתאימה לתמונות אלה עשויה להיות רגועה יותר.

שירים למצגת בר מצווה – לא שוכחים לרקוד

תקליטן לבר מצווה נמצא באירוע לא רק כדי להתאים שירים למצגת בר מצווה, אלא גם (ובעיקר) כדי להקפיץ ולהרקיד את כל החוגגים. הוא מתאים את המוסיקה לקהל הצעיר, וגם לא שוכח את האורחים המבוגרים שבאו לחגוג. בחברת תותח המוסיקה תוכלו למצוא תקליטן מקצועי במחירים זולים שיגיע על למקום האירוע, ואין זה משנה באיזה אזור בארץ בחרתם לערוך את החגיגות.

הנה כמה דוגמאות למצגות מיוחדות לבר מצווה שתוכלו להסתכל:

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן