בלונים מתפוצצים בסלואו

צרו קשר

חתונה היא אחד האירועים היותר מרגשים שקיימים וכל זוג שמתחתן יעשה הכול על מנת להפוך את האירוע שלו להכי מדובר, מקורי ומרגש שקיים. ישנן שיטות רבות לשדרוג האירוע כאשר שוק האטרקציות בענף החתונות הינו אחד המגוונים שקיים. חברות שונות מספקות שירותים של מכונות עשן, מופעי לייזר, משחקי תאורה וכמובן שגם בלונים מתפוצצים בסלואו.

ריקוד הסלואו הוא אחד השיאים של ערב החתונה ובמהלכו הזוג הטרי רוקד אל הריקוד המשותף הראשון שלו, כאשר כל הקהל מקיף אותו וצופה בהתרגשות. רגעים מסוג זה ניתן להעצים ולהפוך להרבה יותר מרשימים ומרגשים ואת זאת ניתן לבצע על ידי שימוש בבלונים מתפוצצים.

בלונים מתפוצצים לסלואו

בלונים מתפוצצים בסלואו – כי כל אירוע זכאי לשדרוג

גם אירועים אחרים יכולים להפוך להרבה יותר מרגשים ומרשימים, בלונים מתפוצצים לבת מצווה יתאימו לכל חוגגת וימקדו את כל תשומת הלב בכלת האירוע. הבלונים שיופרחו במהלך האירוע יתפוצצו בדיוק ברגע המתאים ומתוכם יצאו עשרות בלונים קטנים שיתפזרו בכל האולם. כל זה בשילוב אטרקציות נוספות כמו מכונת עשן יביאו לאירוע שאף אחד לא ישכח.

היות ומדובר על אירוע שנחגג פעם אחד בחיים אז מומלץ להשקיע בו כמה שיותר ולא לחסוך במיוחד בכל מה שנוגע באטרקציות. בלונים מתפוצצים לבר מצווה יגרמו לחתן האירוע להפוך למסמר הערב, ניתן להפעיל את האטרקציה בכל עת וזו כבר סיבה מצוינת לבחור בה.

איך לבחור חברת אטרקציות מתאימה?

ישנם כמה גורמים אשר חשוב לקחת אותם בחשבון כאשר אנו באים לבחור חברה שתפעיל אטרקציות באירוע שלנו:

  • ראשית מומלץ לפנות אל החברה ולוודא שהיא פנויה בתאריך שבו מתקיים האירוע שלכם. טלפון קצר יחסוך לכם זמן רב וטרטורים ותוכלו להתרכז בחברות הזמינות.
  • מומלץ לחפש המלצות ברשת האינטרנט או לשאול חברים שמכירים את החברה. בנוסף לא כדאי לוותר על הגעה לאירוע של החברה כך שתוכלו להתרשם בעיניים.
  • כל חברת כזו תפעיל בוודאי עוד סוגים רבים של אטרקציות ומומלץ לברר איזה עוד דברים היא מציעה.
  • הצוות המפעיל חייב להיות מנוסה ומיומן על מנת שלא יתרחשו תקלות שונות שיביאו לעוגמת נפש בקרב האורחים והמשפחה.
  • כמובן שיש גם את המרכיב הכספי וכדאי שלא לבחור במחיר הנמוך ביותר שבו תתקלו, שכן זה עשוי להעיד על רמה נמוכה של שירות ומקצוענות. המחיר מגלם בתוכו גם את הציוד וגם את הניסיון של המפעילים. כדאי לברר מראש מה החברה מציעה, למשך כמה זמן היא תשהה באירוע ועוד פרטים חשובים.
  • אמינות ודיוק הם בעלי משמעות רבה שכן לא נרצה שיבריזו לנו ביום הכי חשוב שלנו. על כן מומלץ כאמור לחפש כמה שיותר המלצות טובות.

אירוע יכול להתקיים באולם מקורה או במקום פתוח. חשוב לידע את חברתנו בנוגע למקום ההתרחשות על מנת שנוכל להתאים את הציוד ולהנחות אתכם לגבי היערכות למצב.

לפרטים נוספים והזמנת אטרקציות נוספות וגם בלונים מתפוצצים, חייגו כעת: 072-338-5883

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן