שירי סלואו לחתונה – המלצות לשירים

צרו קשר

כל זוג אשר מתכנן לבוא בברית הנישואין יעשה כל מה שנחוץ בשביל להרים את הטקס המרגש ביותר. בין שלל המשימות אשר יעמדו בפניו יהיה עליו לארגן גם פלייליסט מושקע שיגרום למוזמנים להתרגש ביחד איתם בין החופה להמשך הערב. אחד החלקים היותר מרגשים במהלך הערב הוא סלואו החתונה שבו החתן והכלה רוקדים את הריקוד שאותו בחרו בהתייעצות עם תקליטן מקצועי לחתונה וגם עם חברים, חברות ובני משפחה. ישנם שירים רבים שניתן לבחור מבניהם וזוהי כמובן בחירה אישית של כל זוג. מאידך ניתן להסתמך גם על המלצות של אנשים שכבר חוו את הטקס ויש להם מה לומר בנושא. אמנם ישנה נטייה לחשוב שלא כל שיר יתאים למעמד הסלואו, אך מקוריות היא דבר שעשוי להיות תכונה חיובית במקרה זה.

אז אילו שירים מומלצים באמת?

כאמור ראשית כדאי מאוד לפנות אל תקליטן מקצועי לחתונה אשר מחזיק בידע ובניסיון וידע  איזה שיר להתאים לכם. בדרך כלל הוא יעמיד לכם כמה אופציות עיקריות שמתוכן תוכלו לבחור. כמובן שניתן להגיע עם שיר מהבית אולי זה שלצליליו נפגשתם בפעם הראשונה או כל שיר אחר שקשור אליכם. באופן כללי ישנן שתי קטגוריות מרכזיות לבחירת שירים:
  • שירים עבריים שנחשבים לפופולאריים מאוד. אריק איינשטיין ושלום חנוך – גיטרה וכינור, אלון אולארצ'יק – בואי נגיד שאני שלך, ארקדי דוכין – מי אוהב אותך יתר ממני, יצחק קלפטר – נפגשנו ועוד רבים.
  • שירים לועזיים שרבים בוחרים בהם- Bon Jovi – Always, Celine Dion – Pour Que, Maria Carey – Forever, Retha Franklin – You Make Me Feel Like A Natural Woman ועוד רבים וטובים.

מה עושים כשקשה לבחור

הבחירה היא לא תמיד קלה ולפעמים היא עשויה להיות אפילו מאתגרת. כדאי שלא להסתבך יותר מדי, לרכז כמה חברים טובים שמבינים במוזיקה ולהאזין לכמה וכמה שירים ביוטיוב. גם במהלך נסיעה באוטו אפשר ליפול על שיר מתאים ככה במקרה. אין חוקים לשיר אך כדאי מאוד ללמוד את צעדי הריקוד שכן חתונה יש רק פעם אחת (טוב, לפעמים פעמיים), וכדאי שסרט החתונה יהיה מושלם.

הנה כמה שירים מומלצים:

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן