איך לייצר תפאורה ואווירה מתאימה לאירוע עסקי?

צרו קשר

אסטרטגיית השיווק של עסקים רבים, במגוון רחב של תחומים, כוללת גם עריכת אירועים. בין אם מדובר על השקת מוצר חדש, בין אם ארגון תערוכה מקצועית ובין אם ערב גיבוש לעובדים שתורם כמובן גם למיתוג החברה, ולמעשה יש עוד שלל אפשרויות – תמיד חשוב לייצר אווירה מדויקת. בעמוד זה תמצאו טיפים יקרי ערך שיעזרו לכם לארגן אירוע עסקי מועיל באמת.

מוזיקה שמייצרת את הרגש הנכון

מוזיקה היא מרכיב מהותי ביצירת האווירה הרצויה. מצד אחד היא נוכחת בכל פינה במקום שבו נערך האירוע, ובכל רגע ורגע – או ליתר דיוק, בכל רגע ורגע שבו תרצו נוכחות של מוזיקה – ומצד שני היא ברקע, כך שהיא משפיעה על המשתתפים באירוע באופן בלתי מודע. בנוסף, יש אינספור סוגי מוזיקה, ולכן ניתן להגיע לרגש הנכון ולתחושות הרצויות בעזרת עיצוב פסקול מתאים: כך למשל מוזיקת לאונג' מתוחכמת תיצור אווירה יוקרתית, מוזיקה מקפיצה תייצר אנרגיות של התלהבות שנחוצות בערב עובדים, ועוד.

תאורה בהתאם לאופי האירוע ולמיקוד תשומת הלב

עוד אלמנט שמצד אחד נמצא ברקע ומצד שני משפיע במידה לא מבוטלת על האירוע העסקי, כל אירוע עסקי, הוא התאורה. למעשה, לתאורה יש 3 תפקידים: הראשון הוא כמובן להאיר את החלל ולאפשר אינטראקציות נוחות בין המשתתפים. השני הוא לתרום להיווצרות האווירה המבוקשת – מכובדת, אנרגטית, חדשנית, סמכותית ועוד. התפקיד השלישי הוא למקד את תשומת הלב לאזורים ספציפיים במרחב, כאלה שתרצו לנתב לעברם את המשתתפים באירוע. בהתאם תכנון התאורה מחייב גם הוא מקצועיות וניסיון.

שפה ויזואלית אחידה

המלצה שלישית היא על שפה ויזואלית אחידה. בכל אירוע, התפאורה מורכבת מפריטים רבים מאוד. גם תפעול האירוע, מבחינה פונקציונלית, מחייב שימוש בשלל חפצים. אמנם חלק מהאלמנטים במרחב הם אלה של המקום שבו מתרחש האירוע העסקי, אבל גם כך יש חופש בחירה נרחב – וחשוב להקפיד על שפה ויזואלית אחידה כדי לא ליצור בלגן ויזואלי ותחושת כאוס, שפוגעת מן הסתם באווירה. בנוסף, כדאי שהשפה הוויזואלית של האירוע תהיה בהלימה עם השפה הוויזואלית של העסק, ובכך תהפוך את החברה או הארגון לנוכחים באירוע גם בהיבט זה.

חיבור לעסק תוך הקפדה על איזון מדויק

החיבור לעסק יכול לבוא לידי ביטוי גם באמצעות מוצרי פרסום דוגמת מתקן תצוגה רולאפ. למעשה, לא רק שהוא יכול לבוא לידי ביטוי בדרך זו, אלא שאף מומלץ לעשות זאת – כדי שתוכלו לסמן V על כל מטרות האירוע ובהן המיתוג. רולאפים איכותיים ושאר מוצרי פרסום הם גם דרך יעילה להעביר מידע רלוונטי למשתתפי האירוע, ובנוסף הם משדרים רצינות ומחויבות – איכויות שכל עסק רוצה שיהיו מזוהות איתו. השפה הגרפית של אותם מוצרי פרסום חייבת באופן טבעי להיות תואמת לשפה הגרפית של שאר מרכיבי האירוע.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן