איך בוחרים בר אקטיבי לאירוע

צרו קשר

בר אקטיבי הוא שירות איכותי וחיצוני שמספק שירותי בר עם משקאות חריפים ומשקאות קלים ואיכותיים. לרוב, השירות מובא ע"י חברה חיצוני שמתמחה בייצור קוקטיילים משובחים, שתייה חריפה, ושתייה קלה. המוזמנים והאורחים מקבל את המשקה האהוב שלהם מתי שיבחרו, איך שיבחרו, ולצד ברמן מקצועי. למרבית מהאנשים חשוב שבר אקטיבי יהיה איכותי, עם האלכוהול הכי משובח, ועם קבלת פנים יוצאת מן הכלל. במאמר זה, חברת Sample DJ's מספרת על הדברים שצריך לדעת לפני סגירת האירוע, איך בוחרים בר אקטיבי בצורה הנכונה והטובה ביותר, ועל דברים נוספים וחשובים שכדאי לקחת מראש.

מה צריך לדעת לפני שסוגרים אירוע – כל הדברים החשובים

לפני שאתם סוגרים אירוע ישנם הרבה דברים שתצטרכו להתמודד איתם, החל מניהול הזמנים, הזמנת הספקים הנכונים, ניהול כמות המוזמנים, בחירת המיקום האידיאלי, ודברים נוספים שחייבים להילקח בחשבון. לרוב, ניהול אירועים מתבצעים ע"י חברת הפקות עם ניסיון, כזאת שתדאג שהכל ידפוק כמו שעון. והחלק החשוב ביותר – בחירת הספקים. כדאי לבחור 5 ספקים שונים אשר הכרחיים עבור האירוע, הנה חלק מהם: הראשון, דיג'יי או תקליטן שידאג לקצב ולמוזיקה של האירוע. השני, צלם אירועים שידאג לתפוס את הזוויות והצילומים הטובים ביותר. השלישי, תאורה שתהפוך את האירוע לאגדה. הרביעי, איש או אשת בלונים שידאגו שכניסת החתן והכלה יהיו הכי מושלמים שאפשר. החמישי והאחרון, קייטרינג לחתונה או לאירוע שיהפוך את הטעימות למושלמות הרבה יותר. ללא ספק, 5 הספקים הללו הם מהנבחרים ביותר, ההכרחיים עבור האירוע.

איך בוחרים בר אקטיבי – כמה דברים שכדאי לדעת

בר אקטיבי הוא שירות שנמצא אצל חברה חיצונית ומעניק לאירוע בר חופשי שבו המשקאות איכותיים יותר. בחירת בר אקטיבי מתלווה עם הרבה התלבטות, משתנים ותנאים שחייבים להילקח, וכמובן תקציב. בשלב הראשון, יש להבין מהו התקציב שעומד לרשותנו ומהו תקציב החריגה. בשלב השני, יש לחשב את כמות האורחים והמוזמנים שצפויים להגיע לאירוע ולהתאים את כמות המשקאות בהתאם. בשלב השלישי, יש לחשב מהם המשקאות האהובים של חלק מהמוזמנים, להכניס אותם לתפריט, ולוודא את הכמות הצפויה. ללא ספק, בר אקטיבי באירוע היא החלטה חכמה ונכונה, התייעצו עם חברה חיצונית לפרטים נוספים.

בר אקטיבי איכותי ומשובח הוא החל מ- 2,000 ₪ ויכול להסתיים ב- 5,000 ₪ המחירים משתנים בהתאם לכמות הברמנים הנדרשת, בהתאם לכמות השתייה, ובהתאם לאביזרים ותפריט נוסף ומיוחד. המחיר הבסיסי ביותר מכיל תפריט בסיסי של משקאות חריפים וקלים כאחד. להזמנת בר אקטיבי מומלץ לפנות לחברת אולטרה בר אקטיבי לאירועים

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן