איך למצוא דיג'יי מומלץ לאירוע שלכם

צרו קשר

אנשים פרטיים, מפיקי אירועים, ואנשים שמבינים עניין, יודעים שהמוזיקה באירוע היא נדרשת וחובה. המוזיקה מניעה אנשים לפעולה, מגבירה את החוויה באירוע, נותנת קצב ושמחה, ואף גורמת למצב רוח טוב. ללא ספק, אוכל משובח, האנשים הנכונים בשולחן, והמוזיקה, הם אלה שיהפכו את האירוע שלכם למוצלח. במאמר זה, סמפל די ג'יי הולכים לספר לכם כיצד תוכלו למצוא דיג'יי מומלץ לאירוע הנוצץ שלכם.

איך לבחור דיג'יי לאירוע

אם אתם רגע לפני תכנון האירוע, זה הזמן לחשוב על אופן הבידור שיתרחש באירוע שלכם. יש בידיכם שני אופציות: לשכור את שירותיו של דיג'יי, או להקרין \ להשמיע שירים מתוך פלייליסט מוכן מראש. האופציה הראשונה היא האידיאלית ביותר, הדיג'יי מגיע עם ניסיון באירועים כאלה ואחרים, הוא יודע איזה מוסיקה אנשים אוהבים, ואיזה מוסיקה לא.

אז איך בוחרים דיג'יי לאירוע? לפי שלושה פרמטרים: הראשונה, ניסיון. הניסיון מהווה חשיבות רבה, הוא תורם לאמינות, והוא מגיע עם התמקצעות מקצועית במקצוע. במילים אחרות: דיג'יי עם ניסיון ידע לקלוע בדיוק לטעמכם האישי, יקשיב לכם, וידע לבחור את השירים הטובים ביותר. השנייה, דוגמאות אחרונות. לפני שאתם בוחרים דיג'יי מומלץ, רצוי לבדוק את תיק העבודות שלו, ההתרשמות חייבת להיות חיובית. בקשו מהדיג'יי אירוע אחרון שהוא הפיק, וכך תקבלו אינדיקציה טובה יותר אודות כישרונותיו המוזיקליים. השלישית, לקוחות מרוצים. כמו בכל שירות, שכירת שירותיו של דיג'יי לאירועים תיהפך לאפקטיבית רק לאחר בדיקת ביקורותיו. בדקו מה הלקוחות חושבים עליו, ממה הם לא היו מרוצים, ואיך תודעת השירות שלו. וממש ככה, באמצעות שלושת הפרמטרים, תוכלו למצוא את הדיג'יי המתאים ביותר עבורכם.

כמה עולה דיג'יי לאירוע

השאלה הטובה והגדולה מכולם, כמה באמת יעלה לכם השכרת שירותיו של דיג'יי מקצועי לאירוע? תקליטן, או במילים יותר עממיות דיג'יי לאירועים יגבה ממכם תשלומים הוגנים, המחיר נע החל מ- 1,000 ₪ ועד ל- 5,000 ₪ לאירועים קטנים וגדולים כאחד. שימו לב: המחירון הוא עבור דיג'יי לאירועי היום בלבד, דיג'יי שמספק את שירותיו באירועי הלילה, יהיה יקר פי 2, בדיוק כמו תעריף שני של מונית לילה. כמו כן, ייתכן שהמחירים יהיו מוגבלים או ישתנו בהתאם לכמות הקהל. לדוגמא: אירוע של עד 50 איש, יהיה זהה במחיר. לעומת זאת, אירוע של יותר מ- 100-200 אנשים יהיה בתוספת תשלום. אתם בוודאי שואלים "למה"? אירוע של 100-200 אנשים ידרוש מהדיג'יי להשתמש בציוד רב יותר, משוכלל, ויקר הרבה יותר. לסיכום, המחירים נעים בין 1,000-5,000 במקסימום עבור ערב תוסס ומהנה במיוחד.

דיג'יי בוחרים רק עם ניסיון

חברות או אנשים פרטיים אשר מתעסקים ומתמחים בשירותי דיג'יי לאירועים יספקו את המשימה על הצד הטוב ביותר. יחד עם זאת, ישנם כללים, חוקי ברזל, שאותם תצטרכו ליישם, וזאת במטרה לא ליפול על חובבנים. הכלל הכי חשוב – בחרו דיג'יי מקצועי רק עם ניסיון מוכח, הן בשנים, והן באירועים. ההמלצה הטובה ביותר היא כזו: בחרו בדיג'יי עם ניסיון מוכח של 10 שנים (לא פחות), ועם מאות אירועים מוצלחים. כי באמת, גם אם זה נשמע קלישאתי, דיג'יי לאירועים בוחרים רק עם ניסיון של שנים. מכאן, הבחירה בידיכם, בהצלחה.

 

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן