די ג'יי לחתונה מחירים

צרו קשר

היום הגדול הולך ומתקרב ואתם שקועים עד צוואר בתכנונים? ליבנו אתכם. בין בחירת המפיות, השמלה, החליפה וגן האירועים, ישנה בחירה אחת וחשובה לא פחות. האירוע שבו אתם נשבעים לסלול את חייכם בדרך משותפת, הוא אירוע חגיגי ומשמח ולתקליטן יש בו תפקיד חשוב – הוא זה שאחראי על פס הקול והמוזיקה שבאירוע. האם אירוע ללא מוזיקה הוא אירוע בכלל? זו שאלה פילוסופית, שמזל שאין צורך להתעסק בה. במקום זאת, נספק לכם קצת מידע בכל הקשור לבחירת די ג'יי לחתונה.

איך בוחרים את האחד או האחת?

לא, אנחנו לא הולכים להביא עצות רומנטיות, כי לא לשם כך התכנסנו כאן בכלל ובכלל אם הגעתם לכאן, אתם כבר הרבה אחרי זה. חתונה היא בראש ובראשונה אירוע של מסיבה וחגיגה גדולה ומסיבה זו הדי ג'יי הוא פונקציה מרכזית באירוע. השירים טובים? האורחים שלכם יקרעו את הרחבה ויפזזו בה עד שעות הבוקר. השירים גרועים? אפשר לשטוף את היגון באלכוהול אבל ספק שגם הוא יוכל לעזור במצב שכזה. הקריטריונים המרכזיים לבחירת הדי ג'יי הם ללא ספק אלו –

  • מקצוענות – כמו כל נותן שירות, אנחנו מצפים ממנו להתמחות במקצועו. גם אם אתם בחרתם בעצמכם את רשימת ההשמעה לכל הערב, חשוב שהדי ג'יי יכתיב וייצור את האווירה הנכונה באמצעות הבחירה בשירים הנכונים שילוו את הרגע הנכון. די ג'יי לחתונה צריך להרים את האירוע – להרים את האווירה, להרים את מצב הרוח ולהרים את כולם על הרגליים. בנוסף, כמובן שעליו להגיע מצויד במכשור טכנולוגי מתאים ולהשתמש בו כראוי. אבל זה הבייסיק.
  • יחסי אנוש – הדי ג'יי, מקצועי ככל שיהיה, חייב לפני כל להיות שירותי ובעל יחסי אנוש טובים. כך הוא יבין לליבכם, ישתדל מאוד ללכת לקראתכם וישקיע מאוד בעבודתו.
  • המלצות – אתם לא מתכננים להתפשר על הדי ג'יי הראשון שיקרה בדרככם, נכון? וגם פחות בעניין של לבצע ניסויים ביום הגדול, ללא ספק. לכן, זה הזמן לחפש אחר המלצות ולערוך סקר שוק מקיף לגבי טיב איכות הדי ג'יי.

בואו נדבר על הכסף

מחירי הדי ג'יי אינם תלויים רבות בעונות השנה, בניגוד למחירי האולמות וגני האירועים, מהסיבה שהוא מספק שירות לאורך כל השנה. יחד עם זאת, ניתן לראות הבדל נמוך בין העונות המועדפות יותר – קיץ ואביב לדוגמה, לעומת החורף.

המחיר הממוצע בעונת הקיץ ינוע בין 3,500 – 10,000 שקלים, ברם בתקופת החורף המחירים נעים בין 3,500 -7,000. מחירים נמוכים מדי באופן שערורייתי חייבים לגרום לכם להרים גבה ולבחון את העסק בקפדנות יתרה, שכן ייתכן שמדובר בחובבן או שרלטן.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן