די ג'י עם אטרקציות לאירועים

צרו קשר

אתם חוגגים אירוע בת מצווה, בר מצווה, ברית או אפילו חתונה פשוטה. מעבר לעניין של בחירת האולם המתאים, והאוכל, יש לתת תשומת לב לתקליטן. התקליטן הוא האדם, שנותן את האור והשמחה באירוע. תקליטן טוב הוא זה, שיקבע אם האירוע שלכם יהיה משעמם או מקפיץ ומלהיב. תקליטן טוב יודע להתאים את עצמו לקהל האירוע, ולבחור את השירים העכשוויים והמתאימים ביותר, בכך הוא ממלא את רחבת הריקודים. אצלנו בחברת סמפל מתמחים בדי ג'י לאירועים, ובכך תקבלו שירות מקצועי ואיכותי עם הציוד הטוב ביותר הקיים בשוק, ועם רשימת שירים המתעדכנת כל הזמן עם מיטב הלהיטים, ובעלי ניסיון רב לכל סוגי האירועים, והמחירים הטובים ביותר בשוק.

האם כדאי לשכור תקליטן לאירוע או לפנות לחברה מקצועית. 

תקליטן הוא האחראי על בחירת, והשמעת המוזיקה, לכן יש לבחור את התקליטן בתשומת לב. יש להתאים את הציפיות שלכם, ולבדוק את סגנון המוזיקה המתאים לכם בדיוק, ולראות אם אתם והתקליטן משדרים על אותו גל. לאחר שהבנתם בדיוק איזה תקליטן אתם רוצים שיהיה באירוע שלכם אתם יכולים לפנות לחברה מקצועית, שיכולה על פי התנאים שאתם מציבים לה כולל, תקציב לבחור תקליטן ולהתאים לכם את שירותיו, בנוסף החברה יכולה להתאים תקליטן בזמינות מידית לאירוע. 

בנוסף ישנו הבדל חשוב ביותר בין חברות אירועים רגילות להפקה של חברה מקצועית, כאשר מזמינים תקליטן מחברה שאינה מקצועית, גם התקליטן יהיה לא מקצועי. ואילו כאשר מזמינים תקליטן מחברה מקצועית, שזהו תחום ההתמחות שלה מובטח לכם תקליטן באיכות גבוהה.  צוות החברה שלנו כולל צוות מהשורה הטובה ביותר, ובכך אנחנו יכולים לתת לכם שירות מעולה וטוב.

אטרקציות לאירועים 

לאחר שבחרתם תקליטן נשאר לכם לחפש רק דבר אחד אבל חשוב ביותר, היום אין אירוע שאין בו אטרקציה אחת או שתיים או אפילו יותר. האטרקציות משדרגות היטב את האירוע והופכות אותו למיוחד מאד. 

ניתן לבחור ממגוון האטרקציות הקיימות:

  • מגנטים לאירועים – אחת האטרקציות שלא כדאי לוותר עליה היא אטרקציית המגנטים באטרקציה זו צלם המגנטים מסתובב באולם לאורך כל האירוע ולוכד רגעים מרגשים ומצחיקים כך שאתם תוכלו להיזכר במהלך האירוע. המגנטים מודפסים על ידי מדפסת תרמית ההופכת אותם למזכרת מעולה מהאירוע שלכם.
  • מופע כנריות – אטרקציה מיוחדת לאוהבי המוזיקה הקלאסית המתאימה לחתונה, היא מופע כנריות. הכנריות מנגנות את מיטב היצירות הקלאסיות הקיימות בעת קבלת הפנים. כך הן יוצרות יחס נעים ומפיגות את המתח של האורחים. בשעת החופה, הן מלוות את החתן והכלה לחופה, ובכך הן יוצרות אוירה נעימה.
  • שולחנות משחק אחת האטרקציות, שהכי משמחות ילדים ומבוגרים כאחד היא אטרקציית שולחנות משחק. ניתן להשכיר מגוון של שולחנות משחק: כדורגל, כדורסל, סנוקר מקצועי, הוקי אוויר ועוד

לחצו כאן, להשכרת שולחנות משחק

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן