הדבר החם הבא – מופעי קרקס וג'אגלינג בחתונות

צרו קשר

השאלות שחייבות להישאל – איך לשמח את החתן והכלה? איך להרים את האירוע ולעשות אותו לבלתי נשכח? התשובה פשוטה – הופכים את החתונה לקרנבל!

מה יש לאמני קרקס להציע

כשחושבים קרקס חושבים WOW! חושבים צבע וססגוניות, אקרובטיקה וסכנה, חושבים צחוק וליצנות, חושבים קרנבל!
אמני קרקס מציעים מגוון אלמנטים ברמה גבוהה ומרשימה שירימו את האירוע שלכם לשיאים חדשים.

מופע לחתונה

בכל חתונה יש את הזמן לתוכן. תוכן אומנותי הוא תמיד תוספת נפלאה וקטע קרקס יכול להיות הקטע המושלם בשביל לרגש ולהפנט ואפילו להעביר מסר של אומץ מעורבב עם משחקיות ורגש.
תוכן קרקסי – הוא דבר שלא רואים בכל חתונה, זה יכול להפתיע ולצבוע את החתונה בצבעים של כיף ושמחה.

מופע בתוך טבעת נישואים ענקית

אחד האלמנטים המרגשים בעולם הקרקס הוא ה – סירוויל. טבעת מתכת ענקית המאפשרת לבצע תרגילים אקרובטיים בתוכה. הסתובבות על הטבעת היא סוג של ריקוד מעגלי מרשים. הסירוויל הוא אלמנט מושלם לחתונות בגלל הסמליות שבו- הוא מתקשר באופן טבעי לטבעת נישואים ולאיחוד האינסופי של הזוג.  מופע בתוכו הוא מופע לחתונה מושלם- הוא מרגש ומרשים גם יחד.  

מופעי אקרובטיקה בזוג 

מופע אקרובטיקה זוגי מתאים גם הוא לחתונות כמו כפפה אל יד. צמד אמנים המבצעים תרגילים מרשימים יחד על הקרקע ובאוויר.
מופע של כמה דקות שבהן אפשר לראות כמה רחוק וכמה קרוב אפשר להגיע בעבודה זוגית – גם בעולם הקרקס, וגם בחיים האמיתיים.

מופע ג'אגלינג ליצני משעשע ומצחיק  

אין כמו לשבור את הקרח עם קטעי קרקס משעשעים, מעניינים ומרשימים כאחד.
מופע ג'אגלינג עם כדורים, קלאבים (אלות קרקס) או כל חפץ אחר הבא ליד הוא חדשני, מעניין ומרשים, ייתן לקהל כמה רגעים לשבת אחרי האוכל, להתרשם ולצחוק וכמובן להתכונן לריקודים.

דמויות שטח צבעוניות 

דמויות שטח יש הרבה, אבל זה לא תמיד על ידי אמני קרקס אשר מפגינים מיומנויות שלא נראות כל יום.
דמויות שטח כשמן כן הן דמויות אשר מפוזרות בשטח האירוע- הן נמצאות שם כדי להרים את האווירה, לעשות שמח וצבעוני בעיניים ולגרום לכולם לזכור את האירוע שלכם! הן מסתובבות בין באורחים- ברחבת בריקודים, בקבלת הפנים, בבר, מהרצפה, מהעציץ ומהתקרה. רוב חברות הקרקס שעוסקות בתחום יוכלו לעשות התאמות לאירוע שלכם כך שדמויות השטח ישתלבו עם הקונספט של החתונה שלכם. 

להטוטנים

להטוטנים או ג'אגלרים הוא שם כוללני לכל אמני מניפולציות החפצים.
ג'אגלינג בכדורים ובאלות קרקס, להטוטים באש ובאורות, ריקוד עם חישוק, ובכלל כל מי שעושה מה שיש בו סיבוב, זריקה או איזון בעולם הקרקס, הוא להטוטן.

הלהטוטנים הם אמני הקרקס הכי אינטראקטיבים, הם עוברים בתוך הקהל, לוקחים מתנדבים לקטעים זריזים, משתעשעים, צוחקים ומרימים את האווירה. בסוף האירוע, כנראה, הם גם אלו שיהיו ברוב התמונות.

הולכי קביים

הולכים מעל כולם. הולכי קביים הם תוספת מעולה לכל לחתונה! הולכי הקביים הענקיים יקבלו את האורחים, יסתובבו ביניהם ובעיקר – יהיו בולטים ומעניינים כשהם עושים להטוטים!
כשמדברים על קבלת פנים- מדברים על הרושם הראשוני של האירוע, והרצון הוא להביא משהו גדול ומיוחד, כזה שישאיר רושם ראשוני מעולה ויפתח תיאבון לשאר האירוע.
הולכי הקביים הם בדיוק כאלה! גדולים, מרשימים, בולטים וביחד עם עוד פסל חי וכמה להטוטנים דינמיים, כבר הכניסה לאירוע שלכם תהיה מופע חתונה אינטראקטיבי בפני עצמו.

פסלים חיים

דמויות מרשימות בעיצוב ברמה כל כך גבוהה שהן נראות כמו פסל.
העניין סביב הפסל החי, שזז מעט ויוצר קשר עין עם הסובבים, הופך כל תנועה שלו לסופר מעניינת!
יש פסלים חיים מנגנים, מרחפים, או פשוט דמויות מרשימות מאגדה כמו נסיכה או אביר.
מאוד מתאימים לקבלת פנים!

 

רוכבי חד אופן

אם דיברנו על הלהטוטנים כדמויות דינמיות, אז אפילו הם לא מתחרים ברוכבי החד אופן.
רוכבי חד אופן נוסעים באיזון מושלם על גלגל אחד תוך שהם יוצרים ממש תחושה של ריחוף בחלל האירוע.
הם מדוושים בין השולחן, עוברים בין האורחים, והרבה פעמים הם בעצמם גם מלהטטים או עושים אקרובטיקה.
*יש רוכבי חד אופן שמגיעים על חד אופן גבוה במיוחד, מרשים מאוד ועובר מעל כל הקהל! יכול להשתלב נהדר גם כחלק ממופע קרקס קצר בחתונה.

ליצנים

את כל הדמויות מאפיין דבר אחד משותף- הן כולן צבעוניות או ייחודיות בצורה אחרת והן כולן מתקשרות ואינטראקטיביות. זה בדיוק מה שעושים הליצנים!
הליצנים הם דמויות אינטראקטיביות מצחיקות וכיפיות, שרק מחפשות ליצור אינטראקציה, להתחבב על הקהל (וגם לצחוק עליו), לשמח, ולהפוך את האווירה של האירוע שלכם ליותר שמחה וקלילה. הליצנים הם שחקנים פיזיים עם יכולות אלתור גבוהות אשר מתורגלים בדיוק בדברים האלה!

לסיכום

תוכן קרקסי בעולם החתונות הוא דבר מרשים מאוד, לא רגיל וכנראה שרוב האנשים עוד לא ראו כזה בחתונות שהיו בהן מה שיגרום לחתונה שלכם להיזכר לעוד שנים רבות וטובות.

 

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן