הציוד שיאפשר לכם להפיק אירוע איכותי בטבע

צרו קשר

בעוד שהפקתו של אירוע בטבע עשויה להישמע כמו מלאכה פשוטה למדי, כדאי לדעת כי אולמות אירועים וכן מתחמי לופט ומתחמים נוספים המארחים בתוכם אירועים, עושים עבור מלאכה מרובה בדמות ציוד הקיים בילד-אין ומתן מענה מקיף על כל צורך וצורך.

כאשר אנו ניגשים להפיק אירוע בטבע, אנו למעשה מקימים מעין 'אולם אירועים' למספר שעות, ועליו לתת מענה בלתי מבוטל עבור ערב רב של צרכים שונים.

נתחיל בכך שנאמר כי מוטב לבחון היטב את המקום המיועד בו אתם רוצים לערוך את האירוע בחיק הטבע, ולבחון כי אכן ניתן לקבל אישור מכל הגורמים המעורבים בדבר. כך למשל ישנם חופים בישראל בהם לא ניתן לערוך אירוע בערב כיוון שהתאורה פוגעת בצבי הים. ונכון הדבר גם עבור שמורות טבע. עוד נציין במעמד מאמר זה, בטרם נצלול אל הציוד הטכני, כי חשוב לבחון היבטי ביטוח המבטיחים כי כל המבלים והמבלות מבוטחים כהלכה.

שנצלול אל תוך המאמר עצמו? בואו ניגש אל העבודה.

גנרטורים העונים על הצורך שלכם

לא סתם אנו רושמים 'שלכם'. כל אירוע ואירוע מביא עמו צרכים שונים לחלוטין.

ייתכן ואתם עורכים אירוע ובו תידרשו לספק מענה גם בדמות תאורה, גם בדמות מערכת סאונד, ואפילו אזור המוציא אוכל חם עבור המוזמנים והמוזמנות, למשל חתונה הנערכת בחיק הטבע. ייתכן מנגד שאתם עורכים מסיבת יום הולדת שרק מצריכה חשמל עבור תאורה ועבור מערכת סאונד.

ההבדלים הם שמיים וארץ מבחינת הספק החשמל שהגנרטור צריך לספק לכם, וכן מבחינת סוג הגנרטור עצמו ההוצאה הכרוכה בכך. אפיינו זאת מבעוד מועד למען שלא יהיו הפתעות תקציביות משמעותיות.

מערכת סאונד

הטבע אמנם מביא עמו רחשים וקולות מרתקים, ובטח לבטח בשעות הליל המאוחרות, אך מרבית הסיכויים שכל מה שתרצו לשמוע באירוע שלכם זה את מה שהתקליטן ישים לכם מעל הרחבה.

לא די בתקליטן טוב (אם כי זה העיקר!), והוא מוכרח להיעזר בציוד סאונד איכותי וטוב שירעיד את הרחבה עם צליל חד וברור. לשם כך, ניתן למצוא מגוון חברות המספקות פתרונות סאונד איכותיים בדמות רמקולים מוגברים המותאמים לצרכי האירוע ושיכולים לעמוד בתנאי הטבע שלעתים מערימים קשיים ויכולים להזיק לציוד. ייעוץ מקדים עם איש מקצוע יכול בהחלט לסייע רבות בנושא.

פתרונות תאורה

לא נכון פתרון תאורה עבור אירוע אחד אל מול פתרון תאורה עבור אירוע אחר.

מהו מספר המשתתפים שצפויים להיות באירוע? אילו אזורים תידרשו להאיר עם פתרונות התאורה שלכם? האם אתם מחפשים פתרונות שישלבו מיצג אורקולי מרתק שיגבה את הדיג'יי שילווה את הרחבה? או שמא מדובר באירוע מסוג אחר שרק מצריך תאורה בסיסית שתפיג את החשיכה של אזור הטבע בו אתם עורכים את האירוע?

שימו לב עד כמה אפיון מקדים הוא קריטי למען אירוע מדויק ויוצא מגדר הרגיל.

מקרן (לא חובה אך מעשיר את האירוע)

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מסתכלים על מצגת מסוימת באירוע עם תמונות מרגשות, או רואים הקרנה של דבר מה מסוים אשר מכניס את כל הרוקדים והרוקדות הישר אל תוך האווירה.

פתרונות וויזואליים שכאלו הם אינם עניין של מה בכך, ומקרנים מגיעים בשלל עוצמות תאורה שונות. ישנם המצליחים לספק את סחורתם גם בתנאי שטח קשים, וישנם שלא. כדי למנוע מפח נפש שכזה, הרי שגם כאן כדאי להתייעץ עם חברות המתמחות במקרנים ניידים, ושיכולות לספק מענה עם מפרט טכני מדויק וברור.

לצד שירותי דיג'יי, יש לנו שפע של ידע שצברנו לאורך השנים. נשמח לעמוד לשירותכם כדי להבטיח לכם אירוע עם מוזיקה נהדרת, ושעובר חלק ובהנאה מקסימלית מצד כל המשתתפים והמשתתפות.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן