הקלטת שיר באולפן הקלטות לפני האירוע הגדול

צרו קשר

האירוע הגדול מתקרב? כולם מתרגשים.. אבל כדי להפוך אירוע לעוצר נשימה באמת עליכם לשלב מספר רב של אלמנטים
האופציה המועדפת כיום על כל ילדת בת מצווה הוא לשיר שיר באולפן הקלטות, אפשר לעשות את זה לבד או עם המשפחה – זה כיף וזה משדרג כל אירוע.

הקלטת שיר באולפן הקלטות – מה צריך לדעת?

אין ספק שבחירת אולפן הקלטות לבת המצווה היא בחירה חשובה, כאשר אנחנו מדברים הרגע החשוב ביותר לילדת בת המצווה, ולכן חשוב לבחור אולפן הקלטות עם רזומה של הקלטות של שירי בת מצווה, אולפן הקלטות מנוסה ידע לנתב ולהפעיל את ילדת בת המצווה ולספק לה את התוצר המושלם עבור בת המצווה שלה.

טיפים לפני שאתם רצים לאולפן

  • בדקו עבודות קודמות של אולפן הקלטות בנושא הקלטת שיר לבת מצווה בעיקר
  • הילדה צריכה לבחור: קליפ או שיר – מדובר על זמני עריכה והקלטה שונים (בקליפ צריך לצאת לצלם בחוץ / בתוך האולפן)
  • תנו לילדה להחליט מה היא רוצה באמת! היא רוצה לשיר עם הפלייבק באירוע או רוצה שהשיר יתנגן טוב כדי שהיא רוקדת בקליפ, נסו לחפש את העמק השווה.
  • בקשו המלצות מחברים טובים (סביר להניח שהייתם בבת מצווה שמישהי שרה – תוכלו לשאול)

מה תפקידו של האולפן?

האולפן שמקליט את שיר בת המצווה אמור לבצע תיקוני סאונד וזיופים, כמו גם הדרכה לפני ביצוע השירה לאיזה טונים ניתן לעלות ואיזה טונים פחות טובים, בחירת שיר היא לא פחות חשובה ורצוי לבחור ביחד עם אולפן ההקלטות שיר שמתאים לילדת בת המצווה וגם למשפחה, לא כל שיר ניתן לביצוע איכותי ולכן ייעוץ בנושא זה הוא קריטי, בסיום תהליך ההקלטה, האולפן יבצע תיקונים אחרונים ויספק לכם שיר בת מצווה מרהיב, תוכלו כמובן להעלות את השיר ליוטיוב (רצוי אחרי האירוע) בדרך כלל תקבלו דיסק או קובץ MP3 שישלח אליכם למייל עם כל הפרטים של השיר

איך ניתן לשדרג את השיר

הדרך המושלמת לשדרג שיר קיים היא בעצם קליפ, ניתן לצלם קליפ מגניב באולפן ההקלטות ביחד עם החברים או המשפחה או שניתן לעשות את הקליפ בחוץ, ניתן לשלב (חוץ ופנים) עליכם לזכור שעלות של קליפ היא כמעט פי 2 מאשר הקלטת שיר, אבל מדובר באטרקציה נפלאה שתוכלו להקרין במסכים באולם בו אתם חוגגים את בת המצווה, כיום כל הקליפים מצולמים באיכות HD ומסופקים לאחר עריכה מקצועית לאחר מספר ימים.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן