הקלטת שיר לחתונה זה לא סתם טרנד

צרו קשר

בחירת שיר לכניסה לחתונה יכולה להיות קשה. זה יכול להיות רגשי, סנטימנטלי ואישי. זה הרגע שבו כולם קמים לראות את הכלה נכנסת עם אביה. השיר המושלם יכול לתת את הטון לכל הטקס.

אחד השירים האהובים עליי הוא "You Make Me Smile" של טים מקגרו. זה לא מלהיב או אופטימי מדי, אבל יש לו מנגינה מתוקה שתגרום לכל כלה לחייך כשהיא הולכת במעבר ביום הגדול שלה.

שירי הכניסה הטובים ביותר לחתונה הם אלה שמראים כמה אהבה יש באוויר. הנה כמה הצעות לשירים שיהפכו את הכניסה שלכם למיוחדת במיוחד:

– "סיפור אהבה" מאת טיילור סוויפט- "I'm Yours" מאת ג'ייסון מרז
– "לא יכול לעזור להתאהב" מאת אלביס פרסלי

זה אחד השירים הכי חשובים שיושמעו בחתונה שלכם. אחד השירים הפופולריים ביותר ללכת אליהם במעבר הוא "Here Comes The Bride" מכיוון שהוא מסמל את מה שאתה עומד לעשות.

הקלטת שיר חתונה של החתן והכלה

שיר הכניסה לחתונה של כלה קשור קשר הדוק לשיר הכניסה לחתונה של החתן.

ישנן דרכים רבות ושונות להקלטת שיר חתונה. מהי הדרך הטובה ביותר להקליט שיר חתונה של החתן והכלה?

אם אתם מחפשים דרך קלה של שיר כניסת החתן והכלה, תוכלו לגרום למישהו לשיר אותו עבורכם או לנגן אותו בגיטרה בלייב באירוע. אם אתם מחפשים משהו יותר רשמי ומקצועי, תוכלו להקליט אותו עם ציוד מקצועי באולפן הקלטות ואז לשכור תקליטן שינגן אותו בקבלה שלכם.

מלבד המוזיקה, שירה היא עוד דרך ליצור יום חתונה בלתי נשכח. שיר הכניסה לחתן ולכלה הוא שיר מיוחד שהחתן והכלה ישירו או ייכנסו למקום. זה צריך להיות קצר ומתוק, אבל גם אינטימי.

שיר הכניסה לחתונה של הכלה צריך לגעת ברגשות שלה, אז זה יכול להיות בלדה או מנגינה אופטימית. זה של החתן צריך להיות הרמוני עם הריקוד הראשון, כך שהוא עשוי להישמע יותר גברי מאשר נשי.

כמה שירים פופולריים לאירועים אלה הם "Just You" מאת ברוק פרייזר ו-"I Choose You" מאת שרה ברייל.

מגמה עדכנית בחתונות היא שזוג במקום אדם בודד יבצע את שיר הכניסה כשהם נכנסים לטקס שלהם. זה מתחיל עם אחד מהם שמנגן אקוסטית ואחד ששר.

שיר חתונה הוא חלק חשוב בחגיגות החתונה, והחתן והכלה הולכים אליו במעבר. זהו רגע משמח לכל הנוכחים, כולל האדם המקליט אותו.

כדי להקליט שיר חתונה, אתה צריך למצוא מיקום טוב שבו אתה יכול לשיר ללא חשש מזיופים (כי יתקנו אותם). המיקרופון אמור להיות מסוגל ללכוד צליל בבירור כך שהמאזינים יוכלו לשמוע את התדרים החלקים בבירור. ואם אפשר, כדאי להשתמש בשני מיקרופונים לצורך זה אחד לחתן ואחד לכלה אם מדובר בדואט.

אם אתה מקליט עם מיקרופון אחד, ודא שהוא לא קרוב מדי או רחוק מדי מאנשים שמדברים כי אחרת הם עלולים להישמע מטושטשים או זעירים בהתאמה. 

 

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן