השוואה בין צלם אירועים מקצועי ולא מקצועי

צרו קשר

אם אתם מתכננים אירוע משפחתי חשוב כמו חתונה, בת מצווה או ברית, עליכם להשקיע זמן ומחשבה בתכנון האירוע כדי לקבל החלטות נכונות בהתאמה לתקציב, ועל מנת לבחור בעלי מקצוע אמינים ויעילים. לאחר שבחרתם מקום, הכנתם רשימת מוזמנים ויצאתם למבחן טעימות, עליכם לתאם עם צלם אירועים מקצועי כדי לתעד את האירוע וליהנות ממזכרת לכל החיים.

בחירה נכונה של צלם אירועים אינה דבר של מה בכך, עליכם להתייחס לגורמים כגון מקצועיות, ותק בענף, תחומי התמחות, ציוד, ניסיון, רמת השירות ומחיר. בגלל שיקולי תקציב יש המתלבטים האם להזמין צלם מקצועי או חובב, וכדי לסייע לכם לקבל החלטה נכונה ריכזנו עבורכם את ההבדלים העיקריים בין צלם אירועים מקצועי ובעל ותק בענף לבין צלם חובב שאינו מקצועי.

מקצועיות וניסיון

צלם אירועים מקצועי מתמחה בתיעוד כל סוגי האירועים המשפחתיים והעסקיים, הוא כמעט ואינו מורגש באירוע, ותפקידו להיות בכל מקום ולתעד את הרגעים החשובים, המעניינים והמרגשים ביותר במהלך האירוע עצמו. כמו כן, צלם מקצועי יעניק שירות ברמה גבוהה לבעלי השמחה ולכל המשתתפים באירוע, ניסיונו הרב מאפשר לו ללכוד מבעד לעדשת המצלמה את הרגעים החשובים, לרוב בזווית אמנותית ייחודית.

צלם חובב יתקשה בדרך כלל לתעד את האירוע במקצועיות, הוא יפספס רגעים חשובים ומרגשים, עלול להסתיר לאורחים את החופה או טקס הברית, להפריע למשתתפים, והתמונות עלולות להיות מאכזבות מבחינת איכות ומראה. חשוב לציין כי צלם שסיים לימודי צילום מקצועי לומד טכניקות צילום חדשות, ברשותו ציוד צילום משוכלל והוא יתעד את האירוע מתחילתו ועד סופו, ילווה את בעלי השמחה ויעניק שירות איכותי ואדיב גם לאורחים.

איכות הצילומים

צלם אירועים מקצועי לוכד את הרגעים החשובים באירוע, מסוגל לעבוד תחת ללחץ והוא נמצא בכל מקום כדי לתעד את האירוע מזוויות שונות ולצלם גם את האורחים. חשוב לזכור כי בכל אירוע יש רגעים שלא חוזרים על עצמם, למשל שבירת הכוס בחתונה, הנשיקה המסורתית, כניסה מרשימה של ילדה החוגגת בת מצווה, טקס המילה וכדומה. צלם חובב עלול לפספס את רגעי השיא לכן אלבום התמונות עשוי להיות מאכזב. בנוסף, צלם מקצועי מיומן בתפעול הציוד ומחויב לאיכות גבוהה.

ציוד טכנולוגי

צלמים מקצועיים משקיעים משאבים עצומים בחידוש ציוד הצילום והעריכה שלהם, כך הם נמצאים בחזית הטכנולוגיה ומעניקים ללקוחות שירות טוב יותר וביצועים מרהיבים. צלם חובב מסתפק בדרך כלל במצלמה יחסית פשוטה, לכן התוצר הסופי עלול להיות באיכות נמוכה. לצלם המקצועי יש אמצעים טכנולוגיים חדשניים כמו מצלמות רחף, מחשב לעריכת סרטונים ועוד.

עיבוד וליטוש תמונות וקליפים אחרי האירוע

צלם מקצועי מבלה שעות ארוכות בסטודיו ובחדר העריכה על מנת ללטש את התמונות וכדי להפיק קליפ מושקע ומרגש מהאירוע. לצלם החובב אין סטודיו מקצועי לצילום, לרוב הוא לא מחזיק בציוד עריכה מתקדם לכן הוא לא יכול לספק צילומים מרהיבים ואיכותיים כמו צלם אירועים מקצועי. כמו כן, צלם אירועים מקצועי מציע מגוון חבילות לבחירה, ובדרך כלל יכין אלבום תמונות מהודר. הוא גם יציע שירותים נלווים כמו צילומי טראש, בוק בת מצווה, קליפ מקורי לחתונה או לאירועי בר ובת מצווה וכדומה.  

ניסיון ותיק עבודות

כאשר אתם נפגשים עם צלם אירועים חשוב לבקש ממנו תיק עבודות מאירועים קודמים. צלם מקצועי מנהל אתר אינטרנט ולרוב יש לו גם פרופיל עסקי ברשתות החברתיות כך ניתן להתרשם מביצועיו ולהחליט האם לשכור את שירותיו.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן