כך תארגנו בת מצווה שלא תשכחו!

צרו קשר

כל ילדה שעומדת לקראת אירוע בת המצווה שלה חולמת על אירוע יוקרתי ומכובד, אירוע מעניין, אירוע טעים וכמובן גם אירוע מרשים שלא יישכח כל כך מהר. במיוחד בגלל שהילדה חווה מסיבות כאלה וראוה כל הזמן את המסיבות של הילדות האחרות שכבה שלה, הרי שיש לה כר נרחב לבנות עליו את הפנטזיות שלה ואת החלומות שלה. אז לפני הכול חשוב לנו להגיד להורים. גם אם אתם חשבתם על מסיבה בקונספט מסוים וגם אם החלטתם ללכת על סגנון כלשהו, אף פעם אל תעשו דבר בלי לקבל את ה – אוקיי של הילדה. כי לפני הכול וארחי הכול זו המסיבה שלה. 

אם היא לא תהיה מרוצה ממנה, אם היא לא תאהב את מה שיהיה במסיבה, היא לא תשכח את זה למשך כל חייה. אז נכון שלא תמיד כל מה שנראה לנו מראש אכן מצליח בסופו של דבר. אך בגלל שיש כל כך הרבה חשיבות לשביעות רצונה של הילדה, שתפו אותה בכל ההחלטות. זה מה שיגרום לה ליהנות מהמסיבה ואם חלילה משהו לא יזרום כמו שרציתם, היא תהיה שותפה גם לכישלון והיא לא תפיל אותו עליכם.

השמחה במסיבה

אין ספק שאחד הדברים הכי מהותיים והכי משמעותיים במסיבה זו המוסיקה. אתם חייבים לשים דגש על כך שהמוסיקה תהיה מותאמת לסגנון שלכם, לסגנון של האורחים שלכם וכמובן בהתאם לטעם של הילדה. כי כפי שכבר ציינו, היא המרכז. גם אם אתם רוצים להרשים את האורחים שלכם במשהו שנחשב בעיניכם, אל תשכחו שיש פה מישהי שהאירוע הא כולו שלה. אז שימו לב ובחרו די ג'יי או כל סוג אחר של מוסיקה לאירוע בהתחשב בטעמה האישי של הילדה. אז זה לא אומר שאסור לכם לכוון אותה ולייעץ לה על פי דעתכם וניסיונכם. אך למענה וגם למענכם, תנו לה את ההרגשה שהיא זו שבוחרת והיא זו שמחליטה. זה יעשה לה רק טוב.

עצבו את האולם

בכל מה שקשור לעיצוב של האולם לקראת מסחיבת בת המצווה יש גם כן הרבה מה לומר על הצלחת האירוע וגם שם הילדה היא זו שתקבע את הטון. אם היא בוחרת צבע מסוים לקישוט האולם, תוכלו ללכת על קישוטי בלונים לבת מצווה בצע שהיא בחרה או בסידורי פרחים בגוונים שהיא אוהבת. תוכלו כמובן להוסיף אלמנטים נוספים בצבעים הרצויים. כמו למשל כלים, מפיות, מזכרות מהאירוע וכל מה שרק יעלה בדעתכם שיהיו כולם בצבעים הרצויים שהילדה בחרה. זה למעשה מה שיצבע את האירוע בצבעים שהילדה מתחברת אליהם.

אז לא תמיד זה יהיה בדיוק לפי טעמכם. אך מה שהכי חשוב זה שהילדה תהיה מאושרת והאירוע ייצרב בזיכרונה כחוויה מכוננת. אז תזרמו איתה. ושיהיה במזל טוב!

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן