כל מה שחייב לדעת על הסעות לחתונה

צרו קשר

הערב המרגש של בני זוג הנישאים ומתחייבים האחד לשנייה טומן בחובו התארגנות רחבה ובה יש צורך לדאוג, בין היתר, לשירות הסעות מהימן ומקצועי. בחירה בחברת נסיעות עבור אורחים המגיעים מקרוב הינה קריטית ומהווה כחלק מחוויית האירוע עצמו.

מדוע חשוב לדאוג לחברת הסעות מקצועית ומהימנה?

בחירה בחברת הסעות לחתונה מקצועית ומהימנה מהווה עבור אותם אורחים המגיעים מישובים מרוחקים חלק חשוב בחוויית האירוע אליו הוזמנו. במידה וחברת ההסעות תאחר, תספק רכבים שאינם נקיים ובה יהיו נהגים שאינם מסבירי פנים תהפוך הנסיעה לחוויה מפוקפקת.

אורחים שכן יזכו לחוויית נסיעה נעימה, לבטח כשמדובר באורחים המגיעים מרחוק ואף שחלקם בגיל מבוגר, יאפשר לכם להיות בראש שקט. האורחים המרוצים שיופיעו בפתח האולם יגיעו כשהם נכונים להמשיך וליהנות מאירוע שעבורם התחיל ברגל ימין.

הזמינו רכב שיכול להכיל יותר ממספר הנוסעים

אחת מההמלצות החשובות בכל הנוגע להסעות לחתונה נוגע לעובדה שרצוי תמיד לדאוג לרכב שבו יש מעט יותר מקומות ממספר הנוסעים. הדבר יאפשר לכם תמיד להוסיף עוד מוזמנים ברגע האחרון וכמובן להפוך את הנסיעה ליותר נעימה ומרווחת עבור המוזמנים.

קצרו כמה שניתן את מסלול האיסוף

כשאתם מתחילים לעבוד על מערך ההסעים לחתונה חשוב כמובן לבנות מערך שיהיה יעיל ונוח הן למוזמנים אותם אוספים והן עבור הנהגים. השאיפה היא שכל המוזמנים ברכב הסעות אחד יגיעו לנקודה שקרובה לכולם כשמשם כולם יצאו לאירוע.

אפשרות נוספת, שיש ויותר רלוונטית למוזמנים מבוגרים, היא לבנות לכמה מהנהגים מסלול איסוף של המוזמנים המגיעים באותו רכב הסעות. חשוב לשים לב ולא לבנות מסלול המורכב ממספר רב של עצירות לבטח אם כל נקודה רחוקה אחת מהשנייה.

איש קשר שיהיה אחראי על תפעול ההסעים

כמו שהדבר נהוג בכל הנוגע לסידור הישיבה בחתונה, חשוב לדאוג לאיש קשר מטעמכם אשר כל תפקידו עד לתחילת האירוע ובסיומו לדאוג לנושא ההסעות. בחרו בבן משפחה או חבר טוב עליו אתם סומכים, שהוא זה שיהיה במעקב על הסדרי הנסיעה.

על איש הקשר האחראי על מערך ההסעות מטעמכם מומלץ ליצור קשר עם האחראי מטעם חברת ההסעות מספר ימים לפני האירוע. זאת בכדי שיוכלו לעבור בצורה מסודרת על הפרטים הטכניים ומסלולי הנסיעה ובכך לוודא שהכל מתואם עד לפרט האחרון.

ציידו את ההסעות בשתייה קלה

מוזמנים המגיעים מרחוק וישתמשו בהסעות לחתונה יצאו מביתם הרבה לפני שאר המוזמנים. דאגו לצייד את כל ההסעות בבקבוקי מים קרים. אלו יאפשרו למוזמנים להגיע רעננים לאירוע.

מה שרצוי לעשות הוא לדאוג שבנקודת הריכוז של חברת ההסעות ניתן יהיה להביא מספר קרטונים של מים ולדאוג שיהיו קרים בעזרת מקררים של חברת ההסעות או באמצעות מספר שקיות קרח.

 

לא לשכוח טיפים לנהגים

דבר אחרון. צ'פרו מראש את הנהגים בטיפים. הם לבטח יתאמצו אף יותר נוכח נדיבותכם. וכמובן – מזל טוב ורגל החתונה. 

 

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן