כמה לתת בבר מצווה – ההמלצות שלנו

צרו קשר

אירוע בר המצווה הוא אחד החשובים ביותר בדת היהודית. למעשה כמעט כל אחד חוגג בר מצווה לילדיו ואין זה משנה אם מדובר על משפחה חילונית, מסורתית או דתית. העלייה לתורה היא חלק בלתי נפרד מההוויה היהודית ולא ניתן לוותר עליה. מסיבת בר המצווה היא חלק נוסף שמתרחש בדרך כלל במועד סמוך והיא כוללת אטרקציות שונות (תקליטן לבר מצווה), אוכל טעים וכמובן מוזמנים אליו חברים רבים ובני משפחה.

הבאת מתנות או כסף לאירוע מסוג זה הוא שכיח מאוד, כל מוזמן יודע שיהיה עליו להגיע עם צ'ק, מתנה או כסף מזומן שיופקד בכניסה לאולם או לגם האירועים. גם אם המסיבה נערכת בבית הפרטי עדין יש משקל חשוב להבאת מתנה או מזומנים. אחת השאלות היא כמה כסף אנו אמורים להביא לאירוע מסוג זה.

מה כוללת החגיגה

כל אירוע משפחתי הוא שמח וחשוב, ככל שמדובר על מסיבת בר מצווה אז היא חד פעמית ולכן רבים נוטים להשקיע בה יותר מאשר נניח ביום הולדת שמגיע כל שנה. היות ואירוע מסוג זה עשוי להיות מעט יקר יותר מהרגיל אז כדאי לתת את הדעת ולהעניק מתנה או סכום כסף גדול יותר:

  • אירוע מסוג זהה יכיל בדרך כלל תקליטן לבר מצווה שעלות העסקתו יכולה להיות כמה אלפי שקלים.
  • תחום המזון גם הוא נכלל כמובן בהוצאות. ניתן להזמין קייטרינג חלבי, פרווה או כל דבר אחר וכל אחד מהם הוא בעלות שונה.
  • בהנחה שישנם מוזמנים רבים אז סביר להניח שיש צורך לשכור אולם או גן אירועים.

אז איך יודעים כמה להביא

השיקול כמה כסף להביא הוא אישי בסופו של דבר אך ניתן להתחשב בכמה נתונים. מרחק גיאוגרפי הוא שיקול חשוב, אם האירוע קרוב אליכם אז תוכלו להביא מעט יותר, גם קרבת המשפחה משנה וככל שאתם נחשבים לבעלי קרבה גבוהה יותר כך יש להניח שתנקבו בסכום גדול יותר. אם אתם מגיעים עם בן/ בת זוג אז כדאי להביא סכום כפול שיכסה את שניכם. כמובן שניתן לשנות את הסכום על פי רצונכם ואין לכך חוקים של ממש.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן