משאירים את הויניל באופנה: הכל על תקליטים

צרו קשר

מי מאיתנו לא שמע על הפטיפונים? מכשירים קלאסיים ומרהיבים מימים עברו, שנראה שפשוט מסרבים להמשיך הלאה מאיתנו, ומה הפלא? עד היום תקליטים נחשבים לאחת הדרכים האיכותיות ביותר להפיק מנגינה ברמה גבוהה במיוחד, לצד הקסם הממכר של הפטיפונים שאי אפשר להתנגד לו.

התקליט החל את דרכו בשנת 1887, כשממציא יהודי בשם רמיל ברילנדר מצא את הדרך הנפלאה הזו להאזין למוזיקה. מאז ועד היום, התקליט מציע דרך להאזין למוזיקה עם צלילים ייחודיים שנחשבים לא פעם למקוריים והאותנטיים ביותר שאפשר לשמוע, אפילו לשירים בני זמנינו. התקליטים עשויים מ- PVC קשיח מאוד, וכך הם מצליחים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולהוות חלק מאוספי וינטאג' עצומים של חובבי מוזיקה מכל הזמנים.

תקליטים ופטיפונים – צלילים באיכות שגבוהה במיוחד

אז למה דווקא תקליטים האם באמת מתחשק לכם להתעסק עם פינוי המקום לתקליטים הגדולים, שמירה על נקיונם והעדינות הרבה שהם דורשים? ובכן, התשובה היא כנראה חיובית. הנה כמה סיבות לכך:

 

  • איכות הצליל – הזכרנו את איכות הצלילים ונעשה זאת שוב, כיוון שמדובר ביתרון הגדול ביותר של הפטיפונים. לא בכדי ישנם לא מעט אנשים מסביב לפלנטה שעוסקים במרץ באיסוף תקליטים מכל הזמנים ומכל הז'אנרים. יש משהו בצליל שמפיק הפטיפון, שקולע במדויק לכל התווים, העליות והירידות ושאר האלמנטים הקטנים שמרכיבים כל צליל.
  • מוסיף לפן הדקורטיבי בבית – אין מה לעשות, הפטיפון הוא בסופו של דבר פריט וינטאג' מעוצב ומרהיב שישדרג ברגע אחד כל חלל שבו מציבים אותו. הפטיפונים מגיעים במגוון רחב של עיצובים, צבעים ועיטורים כך שיתאימו לכל חדר בבית וישלימו את העיצוב הכללי.
  • מוזיקה שכבר אי אפשר למצוא בשום מקום אחר – הידעתם? קיימים אלבומים בכל רחבי העולם מכל מיני שנים (בעיקר שנים עברו), שמעולם לא טרחו להוציא להם אלבום בשום דרך אחרת מלבד תקליטים. אמנים רבים עשו זאת מתוך מחשבה שהם מעוניינים שלא משנה היכן המעריצים שלהם נמצאים, הם יוכלו להאזין למוזיקה האהובה עליהם באיכות הגבוהה ביותר, ובדרך זו בלבד. תקליטים כאלו הינם בעלי ערך כספי ורגשי עצום!

 

איך בוחרים את הפטיפון המושלם?

תקליטים הם החלק הקל, החלק המסובך באמת מגיע בדרך כלל לפניהם. אנחנו מדברים כמובן על בחירת הפטיפון עצמו. יש כל כך הרבה סוגים, גדלים, אפשרויות, מנעד עצום של מחירים והרבה מאוד בלבול. איך עושים את זה? ראשית כל קבעו תקציב וחשבו בדיוק על הצרכים והדרישות שלכם. אם אינכם תקליטנים מקצועיים, אין צורך להשקיע כל כך הרבה במכשיר יקר מאוד שמיועד למקצוענים. הדבר הבא שעליכם לקחת בחשבון הוא השאלה האם תרצו לבחור בפטיפון אוטומטי שמפעיל את עצמו, או לחזור כמה שנים אחורה ולבחור בפטיפון שדורש הפעלה ידנית, כמו בסרטים!

 

ברגע שיהיו לכם התשובות לכל השאלות הללו, יהיה לכם הרבה יותר קל להתמקד בדגמים המתאימים לכם. אל תשכחו גם להתייעץ עם אנשי המקצוע מהתחום, שישמחו להכווין אתכם לדגמים הנכונים ביותר עבורכם בהתבסס על המידע שיקבלו מכם. ושתהיה האזנה נעימה!

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן