שירים לבר מצווה

צרו קשר

אין אירוע מרגש יותר מהבר מצווה. טקס זה הוא סמל ההתבגרות של הנער. לאחר שהוא קרא בפרשה או בהפטרה, יכול הנער לחגוג עם משפחתו ועם חבריו באולם מפואר. אך אחד הנושאים המשמעותיים ביותר הוא בחירת שירים לבר מצווה, שכן הם אלה שישפיעו על האירוע כולו. תקליטן לבר מצווה מסייע בבחירת שירים איכותיים המתאימים לכולם.

שיר הכניסה

אחד הרגעים המשמעותיים ביותר באירוע הוא הכניסה של הנער אל האולם, ולכן מוקדשת תשומת לב רבה לבחירת שיר כניסה לבר מצווה על ידי התקליטן וחתן המצוות. על פי רוב, בוחרים בשיר ערכי ומשמעותי שנועד לייצג את אופיו של הנער. זה יכול להיות שיר קצבי וקליט או שיר אטי ומרגש. על כל פנים, התקליטן דואג לכך שהכניסה המפוארת לא תישכח בקרב הנוכחים.

3 טיפים לבחירת תקליטן לבר מצווה

תקליטן מקצועי ומיומן דואג לכך שהחוגג הצעיר יהיה מסמר הערב. הוא יודע להתאים את דבריו ופעילותיו לאופיו של הנער, בין אם מדובר בנער אנרגטי ומלא שמחת חיים ובין אם מדובר בנער ביישן מעט ונחבא אל הכלים. מעוניינים להלהיב את כולם בבר מצווה שלא תישכח? אלה כמה טיפים לבחירת תקליטן:

  • הניסיון מדבר בעד עצמו – תקליטן מקצועי יודע לאלתר כשצריך ומרגיש בכל אירוע כמו בבית. הוא דואג להדגיש בהומור את הרגעים המצחיקים והמרגשים במסיבת בר מצווה, ויש לו גישה מיוחדת לחוגגים הצעירים אשר באו לאירוע כדי להוציא קצת מרץ.
  • מחפשים המלצות – שמו של תקליטן טוב הולך לפניו. היות שעונת חגיגיות הבר מצווה מצויה בשיאה בכיתות ו' ו-ז', אפשר למצוא המלצה בקלות רבה יחסית על תקליטן איכותי.
  • לפגוש את התקליטן – אין די בלדבר עם התקליטן בטלפון בלבד. חשוב להיפגש עמו פנים מול פנים ולהבין איזה אדם הוא – האם מדובר באדם אדיב שמעניק יחס אישי לכל חוגג?

עדיין מחפשים תקליטן לבר מצווה? בחברת תותח המוסיקה תוכלו למצוא תקליטן כלבבכם אשר יגיע לכל מקום בארץ כדי לשמח את חתן המצווה. ניסיון של שנים ומחירים נוחים והוגנים הופכים את החברה לאיכותית ומומלצת על ידי רבים.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן