שירים למצגת בת מצווה

צרו קשר

ללא ספק, במסיבת בת מצווה אנו מפעילים את כל החושים. חוש המישוש מוביל אותנו לרחבת הריקודים, ואנו רוקדים בשמחה ובמרץ עד שכואבות לנו הרגליים. חושי הטעם והריח אינם יכולים להתעלם ממטעמי הקייטרינג הנהדרים המוגשים באולם האירועים הגדול, וחוש השמיעה מתנועע לקצב המוסיקה. אך כדי לגרות קצת יותר את חוש הראייה, אין די בבגדים מהודרים ואולם מעוצב. מצגת בת מצווה מעניקה לאירוע ערך מוסף, שבה כל אחד נהנה לצפות. וכדי להשאיר את חוש השמיעה בעניינים, תקליטן לבת מצווה מתאים למצגת שירים איכותיים.

מדוע התאמת השירים חשובה כל כך למצגת

מציאת שירים למצגת בת מצווה דתי או לא היא אולי אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבצע. כשם שהבמאי מתאים את הפס קול לסרט, כך גם תקליטן לבת מצווה מנוסה ואיכותי יודע איזה שיר להתאים לכל תמונה. במצגת ניתן לראות שורה ארוכה של תמונות. חלקן עשויות להיראות מביכות עבור המתבגרת החוגגת, שכן לא פעם מדובר בתמונות מהילדות המוקדמת שההורים התעקשו להכניס. או אז שובר התקליטן את המתח והדאגה באמצעות שיר מקפיץ. נוסף על כך, שיר עליז ומודרני יותר מתאים למצגת המציגה תמונות קולאז' עם חברות טובות ומדגישה את הזמן המופלא שהן מבלות יחד, בעוד שיר סולידי ואלגנטי מתאים להצגת תמונות עם ההורים והמשפחה המורחבת. על כל פנים, לפני המצגת, כדאי לדבר עם התקליטן ולהחליט על שירים מנצחים שישאירו את כולם פעורי פה.

הריקודים שלפני ואחרי

מצגת לבת מצווה משתלבת בדרך כלל בין ריקודי החימום והמנות העיקריות לבין ריקודי הסיום. כפי שניתן כבר לנחש, תקליטן לבת מצווה אחראי על ההפעלה המלאה של האירוע, בין אם מדובר בבחירת שירים לריקודים, התאמת שירים למצגת והנחיית האירוע באופן כללי. מכיוון שהתקליטן הוא הגורם המוביל באירוע, חשוב לבחור איש מקצועי אנרגטי ואיכותי שיודע להפעיל את כל החוגגים. בחברת תותח המוסיקה תוכלו למצוא תקליטן מיומן ומנוסה אשר השתתף באירועי שמחה רבים בחייו. לאורך הזמן הוא למד להתאים את הקצב לכל אירוע, בין אם זו חגיגת בת מצווה או חתונה מפוארת. מעוניינים לדעת פרטים נוספים? צרו קשר עוד היום.

שירים למצגת בת מצווה 2018

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן