תכנון אירוע כמו שצריך – כל מה שצריך לעשות

צרו קשר

יש לכם אירוע בקרוב? רוצים לארגן מסיבה או חגיגה אלגנטית עם אווירה נכונה? הנה 3 דברים שאתם חייבים לשים אליהם לב בזמן התכנון: 

מתן תשומת לב למרחב

כשאתם מעצבים את המקום שבו האירוע מתקיים, נסו להבין היכן יוצב כל דוכן, כול אטרקציה או קישוט. לחתונות קיץ למשל, יתאימו דוכני טיפוח צבעוניים שמכילים ספריי מרענן, משקפי שמש, איפור, מגבונים לחים עם שמות החתן והכלה, דוכן עם זרי פרים או עם מטפחות מעוצבות לאירועים ושאר מוצרים והפתעות שיוסיפו חן לסביבה והשקעה באירוע. דוכנים כאלה אפשר להכין לבד ובקלות באמצעות הזמנת המוצרים הדרושים וקישוט הדוכן במפות צבעוניות, פרחים ובלונים. פריטים מיוחדים אפשר למצוא בחנויות המספקות אטרקציות ומתנות לאירועים. 

בחירת מוזיקה נכונה

  • המוזיקה שבמסיבה או בכול מפגש אחר וחגיגי היא חלק בלתי נפרד מתכנון המסיבה והיא חשובה מאד ליצירת האווירה המתאימה. נסו להבין מהו סגנון המוזיקה שיתאים לאירוע שלכם. לדוגמא: עבור אירועי חברה או כנסים – תתאים לתחילת האירוע מוזיקת ג'אז מרגיעה או מוזיקת פסנתר ליצירת אווירה נוחה. גם מוזיקת רייב אלקטרונית יכולה להתאים לכנס או למסיבת חברה. עבור חתונה בר או בת מצווה: אפשר להתחיל את הערב עם מוזיקה ישראלית קלילה ולאחר החופה או אחרי העלייה לתורה – לבחור מוזיקה קצבית יותר. כדי לבצע את ההתאמה הנכונה בחרו DJ מומלץ לאירועים. שימו לב כי איש המקצוע מציע כמה יתרונות חשובים כמו: 
  • ניסיון ומקצועיות – בחרו תקליטן מקצועי מנוסה שתיקלט באירועים מהסוג שאתם מתכננים. הפגשו עם הDJ ונסו לגבש יחד רשימת שירים לחתונה או לכל אירוע אחר. וודאו כי אתם 'משדרים על אותו הגל' וכי יש התאמה בין טעמכם המוזיקאלי לחבילות המוזיקה שמציע התקליטן. 
  • מחיר – בישראל יש כמות גדולה של תקליטנים שכל אחד מתחרה על תשומת הלב של הלקוח. אם מצאתם מספר אנשי מקצוע שמוצאים חן בעינכם, בצעו השוואת מחירים בין הצעות המחיר של אנשי המקצוע ובחרו ב DJ הטוב ביותר שמציע הצעת מחיר הגיונית. 
  • אווירהDJ לאירועים אינו רק מנגן שירים מרשימה שנבחרה, אלא שעליו לבחור מוזיקה מתאימה תוך כדי תנועה ולבצע התאמות לקהל המוזמנים. בין היתר עליו להנחות את הערב כדי להעלות את מצב הרוח ולשפר את האווירה בעת הצורך. 

בחירת כיבוד או אוכל טוב

"הצבא צועד על קיבתו" אמר המצביע הצרפתי נפוליאון בונפרטה, ואכן, המוזמנים שלכם ייהנו ירקדו ויהיו פעילים יותר באירוע שיש בו אוכל טוב. אל תתפשרו על מגשי קייטרינג משעממים ויבשים. בחרו שף פרטי או חברת הסעדה מומלצת ותוכלו להגיש כיבוד מושלם לאורחים שלכם. שלושת האלמנטים האלה יספקו לכם אירוע מושלם! בהצלחה!

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן