תכנון אירוע – מה זה דורש

צרו קשר

אם אתם מתכננים אירוע, בין אם משפחתי, עסקי, כזה שמיועד לעובדים, ערב צוות או כל מסיבה אחרת – רצוי שתדעו לתכנן אותו בצורה נכונה, כדי שלא יהיו תקלות גדולות בעת החגיגה. ובכול זאת, עד כמה שמתכננים מהלכים בצורה נכונה – לא הכול מתרחש באופן מושלם. אבל עדיין אפשר לצמצם תקלות על ידי קיום סדר נכון של ארגון הפרטים. אז מה דורש תכנון של מסיבה או חגיגה מכול סוג? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב: 

תיאום בין כול הספקים לאירוע

בתחילה, חשוב לעשות תיאומים בין כול הספקים כדי שיגיעו ליום החגיגה בזמן ובתאריך שתרצו. מומלץ לבחור צלם מקצועי ולתאם עמו את השעות לצילום האירוע. יש לבחור תקליטן טוב לאירועים שיתאים מוזיקה לאופי המסיבה. בחרו קייטרינג לאירועים קטנים אשר יספק מנות ביס טובות שניתן לאכול בעמידה, או מזנון הידוע גם כ"בופה" שאפשר לגשת איליו כדי לאכול מגוון מנות קלילות. 

שימו לב כי יש לכם את כול הציוד הדרוש, כמו גנרטורים לקיום חגיגה באזור חיצוני, מסכים להקרנת מצגת או סרטון, שולחנות וכסאות, מגברים, עמדת DJ וכלל החפצים הדרושים עבור קיום חגיגה מוצלחת. 

מוזיקה טובה

חשוב כי תעשה התאמת המוזיקה לסגנון אירוע. כיום ישנם תקליטנים שמציעים מוזיקה לאירועים עסקיים, מוזיקה למסיבות חברה, DJ לאירועים משפחתיים ועוד. חשוב להיפגש עם תקליטנים לפני שאתם שוכרים חברת מוזיקה טובה, ולברר אודות סוג המוזיקה שהם מנגנים. לאחר בחירת התקליטן הטוב ביותר, מומלץ לתאם עם ה DJ את הסגנון המוזיקאלי אשר יתאים לאורחים שמגיעים למקום. בכך אפשר לייצר אווירה נעימה בזמן החגיגה. 

בחרו תקליטן מקצועי

חשוב לבחור תקליטן מקצועי. כיום, כפי שהזכרנו קודם, יש חברות מוזיקה שיציעו חבילות לאירועים. ובכול זאת חשוב כי התקליטן שתבחרו יהיה מקצועי ומימן. וודאו כי לאיש המקצוע יש ניסיון בעריכת מסיבה מהסוג שאתם רוצים לקיים. במידה ואתם מארגנים מסיבה עם ריקודים, שימו לב כי יש בארסנל של הDJ קיימת מוזיקה טובה לריקודים. 

אטרקציות לאירועים

בעשורים האחרונים הפך טרנד האטרקציות לאירועים ליותר ויותר פופולארי. בכך רבים יכולים להנות בעת המסיבה ממשחקי רחבה זוהרים, מתאי צילום מקוריים, רחבת ריקודים מלאה במוזיקה מקפיצה מלווה במוצרים זוהרים ושאר מוצרים שמתאימים עבור מסיבות גדולות וקטנות. 

רקדניות ומיצגים

אם תרצו להפוך את האווירה באירוע למיוחדת ותוססת – תוכלו לבחור גם בצוות של רקדניות מקצועיות שיוכלו להרקיד את הקהל. עוד ניתן לבחור מיצגים מסוגים שונים כמו מיצגים של מלאכיות זוהרות, תפאורה אנושית מקושטת בפריטים זוהרים ושלל מיצגים מעוצבים לאירועים. 

אפטר פארטי

לאחר כלל התכנונים, בדקו האם תרצו לקיים אפטר פארטי: משמע מסיבה קטנה ואינטימית יותר שתתרחש לאחר האירוע הגדול. אם תרצו לערוך חגיגה קטנה ואינטימית, תוכלו לעשות זאת באמצעות DJ מיומן שידע לנגן מוזיקה טובה המתאימה לשעות הקטנות של הלילה. בכך תוכלו לתכנן מסיבה מושקעת ומושלמת. 

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן