תקליטן לחתונה בתל אביב – ככה תבחר נכון

צרו קשר

בלי מוזיקה אין אירוע וזה נכון בעיקר לחתונה בתל אביב, שהרי הקהל שמגיע לאירועים כאלה בדרך כלל רגיל לצרוך מוזיקה מתוחכמת שאינה מיועדת רק ליצור אווירה. בחירת המוזיקה לאירוע כמו חתונה יכולה לתסכל בגלל מבחר גדול לא רק בין תקליטנים לבין להקות, אלא גם משום שלתקליטנים עצמם יש סגנונות הגשה וניהול אירוע שונים ועליכם לבחור את זה שמתאים לכם במדויק. להלן כמה דגשים שכדאי לשים אליה לב בדרך לחתונה.

איך בוחרים תקליטן?

עוד לפני שנפגשים לשיחה בודקים את הראש. את הבחירה הראשונית כדאי לעשות לפי אתר שיש בו בדרך כלל גלריה של עבודות שעשה באירועים אחרים. שם אפשר לשמוע את הסוג של המוזיקה והאפשרויות שהוא מציע ללקוחות. אתם יכולים לקבל תקליטן יצירתי במיוחד שגם יודע לחבר מיקסים ורמיקסים ולהתאים לדרישות כאלה של האורחים התוססים שלכם, או למצוא תקליטן שמתאים את עצמו לגיל האורחים ומשמיע להם מוזיקה מוכרת ובטוחה כי זה מה שנכון לכם בחתונה. יש סגנונות מוזיקה שונים שאפשר לבחור ביניהם לא רק לחתונה אלא גם בין השלבים השונים – קבלת פנים, הארוחה, החופה, הריקודים.

לאיזה אירועים מתאים תקליטן?

בכלל, אם חייבים לאפיין חתונות לפי המיקום שלהן, הרי ברור שמי שבוחר להתחתן באולם חתונה בתל אביב מצפה לערוך את האירוע בצורה מסוימת, מאורגנת ומלאה אירועים והפעלות. לכן, זוהי חתונה שבה מתאים לשכור תקליטן מעודכן שמסוגל לפתח כימיה מצוינת עם הזוג ואורחיו לאורך כל האירוע. תקליטן כזה קשוב כל הזמן לדינמיקה שמתפתחת בחתונה ומתאים את הרעיונות והמוזיקה שלו לכל רגע. זה מה שהופך את האירוע למיוחד ולמלהיב שנותן תמורה מלאה לכולם. לאירועים כאלה במיוחד מתאים להיעזר בשירותיו משום שיש לו גם את הדרך המיוחדת להפעיל אנשים שנחשבים לאינדיבידואליים מאוד ובעלי ציפיות גבוהות. הם רגילים למופעי בידור, סטנדאפ ומוזיקה ולכן גם יעריכו הובלה של איש מקצוע מיומן שיודע גם לתת להם את ההרגשה שבאו ליהנות ולשמוח ולא להשתתף באירוע מיושן שאינו מתאים לראש צעיר ועכשווי יותר. 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים אחד כזה? 

אם הייתם בחתונה או באירוע כזה שבו ממש נהניתם מהמוזיקה ומההנחיה שלו הרי שמצאתם את התקליטן שלכם. רצוי רק לבדוק התנהלות אחראית ושירותית ושלא מדובר במישהו שעלול לא לתת לכם את מה שביקשתם, למרות שכבר התנסיתם באירוע כזה. לכן, קבלו המלצה עליו גם מעורכי האירוע שבו נכחתם ונהניתם בו. כמו כן, אפשר בהחלט לבקש המלצות וביקורת מאנשים במדיה החברתית אצל מי שאתם סומכים עליו שייתן המלצה מדויקת בגלל טעם דומה. ההמלצה צריכה להיות לא רק על אופי ההנחיה והמוזיקה שהוא אוהב ויכול להשמיע אלא גם על חוש ההומור שלו כדי למנוע אי נעימויות, על ההתנהלות המקצועית והאתית שלו, על המקצועיות שלו וגם לברר פרטים בנוגע לציוד ולדרישות הטכניות שלו. בדרך כלל אולמות מתואמים על אנשי מקצוע כאלה אבל לא תמיד יש אפשרות להיענות לכל הדרישות הטכניות שמעמידים בפניהם. בררו אתו איזה ציוד טכני הוא מביא אתו ולמה הוא זקוק. יכול להיות שגם תגלו שהוא יכול להציע לכם גימיקים והפתעות נוספות כמו סרטים ועוד, ולכן זה חשוב שהוא יתאים לתשתית הציוד שיש באולם שבו אתם רוצים לערוך את החתונה.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

דילוג לתוכן